خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

افزایش هجوم عقرب ها به ریگان بر اثر شدت گرما/ سم پاشی در مناطق روستایی در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۶۶

رئیس اداره مرکز بهداشت و درمان شهرستان ریگان گفت: به دلیل هجوم عقرب‌ها در مناطق روستایی این شهرستان سم پاشی این مناطق تا پایان هفته انجام خواهد شد.

اسماعیل حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی گرمای بی سابقه سال جاری عقرب ها به نازل شهرستان ریگان و بیشتر به مناطق روستایی و کوهستانی هجوم آورده اند.

حقیقی افزود: به همین دلیل  تیم‌های امدادی ما شامل پزشکان و بهورزان به این مناطق اعزام کردیم   تا آموزش های لازم را در مقابل عقرب گزیدگی به مردم این مناطق بدهند.

 به گفته وی در مناطق  تک فرهاد و کوشا که خود شامل روستاهای بسیاری می‌شوند تیم‌های اعزامی ما در حال سم پاشی این مناطق هستند و تا آخر هفته تمامی این مناطق سم پاشی خواهند شد.

امین باقری فرماندار ریگان نیز پیشتر در این باره گفته بود : به دلیل گرمای بی‌سابقه در شهرستان ریگان زندگی عادی مردم به خطر افتاده است و تاکنون این عقرب گزیدگی‌ها باعث مرگ یک زن جوان شده است.

باقری عنوان کرد: تاکنون در شهرستان ریگان بیمارستان وجود نداشته است و اوایل مهر ماه سال جاری قرار است بیمارستان این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

 شهرستان ریگان یکی از شهرستان های استان کرمان است که بر اثر گرمای بیش از حد عقرب ها به آن هجوم آورده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز