خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی خبر داد

طرح توسعه نیروگاه شازند در دست پیگیری است

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۰۱۶

استاندار مرکزی گفت: موضوع توسعه نیروگاه شازند پیگیری شده و مقدمات در حال انجام است. رایزنی هایی نیز با اداره کل حفاظت از محیط زیست استان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، محمود زمانی قمی در جلسه با معاون وزیر نیرو با تاکید بر لزوم حفظ ظرفیت اشتغال موجود و کمک به توسعه این ظرفیت، عنوان کرد: شرکت های خدمات رسان زیر مجموعه وزارت نیرو از برخی مراکز طلب دارند، به این موضوع واقف هستیم اما، در برخی مواقع نیاز به همکاری و مساعدت وجود دارد.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه کارخانه ایرالکو بدهکاری 220 میلیارد تومانی در بخش نیرو دارند که تحت فشار قرار دادن این مجموعه به منزله بیکاری چهار و هزار 600 نفر است و این موضوع تبعات گسترده ای به همراه دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران در خصوص فعالیت در استان مرکزی، عنوان کرد: شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو همکاری بسیار موثری با سرمایه گذاران و کارآفرینان دارند و قانون به نفع سرمایه گذار تفسیر می شود که روند سرمایه گذاری در استان سهل تر انجام شود.

زمانی قمی در خصوص توسعه نیروگاه شازند نیز عنوان کرد: این موضوع پیگیری شده و رایزنی های لازم نیز با اداره کل حفاظت محیط زیست استان انجام شده است. در صورت تعهد نیروگاه مبنی بر استفاده نکردن از سوخت مازوت مشکلی در توسعه نیروگاه وجود ندارد.

وی در خصوص آبگرم محلات نیز، گفت: اگر شهرداری خلاف مقررات دستگاهی در این محدوده اقدام می کند و اقدامات در این محدوده حیات چشمه آبگرم محلات را تهدید کند قطعا با موضوع برخورد می شود و باید جلو این تهدید گرفته شود./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز