خبرگزاری کار ایران

آمادگی سرمایه گذاران آلمانی برای مشارکت در پروژه های شهری گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۵۳۴

استاندار گیلان در دیدار با تجار و ایرانیان مقیم اروپا در فرانکفورت فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان گیلان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمد علی نجفی که برای انجام سفری 3 روزه در آلمان به سر می برد در  دیدار 50 نفر از تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی و گیلانی مقیم اروپا در فرانکفورت آلمان که با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این شهر و رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد مهم‌ترین توانمندی‌های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های مناسب همکاری با بخش خصوصی در گیلان را تشریح کرد.

رتبه نخست گیلان در بهبود فضای کسب و کار و تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در 4 سال و شرایط پس از برجام انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است  تا حضور قوی‌تر در استان داشته باشند.

در این دیدار سرمایه‌گذاران برای حضور در بخش‌های مختلفی که استان به آن نیاز دارد اعلام آمادگی کردند و مقرر شد در ماه های آینده با حضور در گیلان از نزدیک از بخش های مختلف استان بازدید کنند و در نشست‌های کارشناسی تفاهم‌های بدست آمده نهایی شود.

در 4 بخش پسماند و زباله، پتروشیمی، نیروگاه‌های بادی و‌ آبیاری تحت فشار وقطره‌ای به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.

درخصوص پسماند که از معضلات مهم شهرهای گیلان و استانهای شمالی است  نیز  شرکتهای خصوصی آلمان اعلام آمادگی کردند تا علاوه بر سرمایه‌گذاری در استان  نسبت به انتقال تکنولوژی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز