خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی‌اداره کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۵۲۴

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری پنجمین دوره گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور در اواخر تیرماه به میزبانی شهر سنندج خبر داد.

به گزارش ایلنا، هیرش رضایی با بیان این مطلب افزود: پنجمین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور در اواخر تیرماه به میزبانی کردستان و شهر سنندج برگزار خواهد شد.

وی گفت: هر ساله این گردهمایی در یکی از استان‌های داوطلب برگزار شده است که امسال با هماهنگی به عمل آمده از سوی دستگاه ورزش و جوانان کردستان، پنجمین دوره آن در شهر سنندج برپا خواهد شد.

رضایی اظهار داشت: مسئولان امور جوانان سراسر کشور از شامگاه روز 26 تیرماه در هتل شادی شهر سنندج پذیرش خواهند شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: این گردهمایی طی روزهای 27 و 28 تیرماه با حضور محمد رضا رستمی معاون وزیر ورزش و جوانان در ساماندهی امور جوانان و مدیران بخش های مختلف این حوزه برگزار خواهد شد.

 رضایی خاطر نشان کرد: در این گردهمایی مسائل و بحث های تخصصی و مختلف در امور جوانان بررسی خواهد شد و همچنین برنامه های سال جاری در بخش های دیگر به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

رضایی در ادامه گفت: در حاشیه پنجمین دوره گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور پنل های تخصصی نیز شامل مصوبات نشست های قبلی، برنامه ریزی های آتی و گزارش عملکرد استان ها برگزار می شود.

وی افزود، استاندار کردستان و مدیران ارشد استان میهمان ویژه این گردهمایی خواهند بود و در خصوص مسایل و موضوعات مختلف بحث و گفت و گو خواهند پرداخت. 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در پایان اظهار داشت: گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور به مدت دو روز در سالن اجتماعات هتل شادی سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز