خبرگزاری کار ایران

رئیس آب و فاضلاب شهری دوگنبدان به ایلنا خبرداد:

آب در دوگنبدان جیره‌بندی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۵۱۶

رئیس آب و فاضلاب شهری دوگنبدان مرکز گچساران تاکید کرد که هیچگونه جیره‌بندی آب در این شهر گرمسیری و نفت‌خیز نخواهیم داشت.

" سید بهنام پاد" به خبرنگار ایلنا گفت: تلاش‌های فراوانی در چندساله اخیر با وکالت "تاج گردون" نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای تامین آب شرب سالم این حوزه انتخابیه صورت گرفته که امروز شاهد به بار نشستن این زحمات هستیم.

وی با تشریح تلاش‌های صورت گرفته در چند ساله گذشته، اظهارداشت: یکی از این تلاش‌ها تخصیص ۴۰۰ لیتر بر ثانیه آب از سد کوثر به گچساران بوده است.

رئیس آب و فاضلاب شهری دوگنبدان افزود: در سال گذشته 78 میلیارد ریال از محل اوراق مشارکت در بخش فاضلاب این شهرستان جذب شده است.

پاد با بیان اینکه بیش از 100 میلیارد ریال به پروژه رینگ مخازن تامین آب از سد کوثر اختصاص داده شد، خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی و 30 میلیارد ریال از اوراق مشارکت بوده است.

وی گفت: در سه ساله اخیر هیچگونه سهمیه بندی آب در شهر دوگنبدان و در مجموع شهرستان گچساران نداشته و بنظر می رسد در سالجاری نیز نداشته باشیم.

رئیس آب و فاصلاب شهری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در ادامه ، آخرین وضعیت فاضلاب این شهر را نیز تشریح و تصریح کرد: هم اکنون پروژه فاضلاب شهرستان در 22 نقطه در حال اجراست.

پاد اظهار امیدواری کرد تا پایان سالجاری، عملیات اجرایی فاضلاب در محله پانصد دستگاه دوگنبدان به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز