خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی زابل خبر داد:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زابل/جمع‌آوری معتادان پرخطر از سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۰۴

جانشین فرماندهی انتظامی زابل از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۴۰ معتاد متجاهر و پرخطر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، منصور قزاقی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی زابل در قالب تیم‌های عملیاتی به جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر و پاکسازی پاتوق‌ها و مناطق جرم‌خیز اقدام کردند.
 
قزاقی وجود معتادین ولگرد و پرخطر را برای جامعه زیان‌بار دانست و گفت: برحسب تجربه و از منظر علم روانشناسی به کرات ثابت شده که معتاد برای تامین هزینه مواد در حالت‌های عادی دست به هر کاری می‌زند و هنجارشکنی‌های اجتماعی از جمله این کارها است و هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود. 
 
وی ضمن تقدیر از همکاری بی‌دریغ مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک در خصوص خرید، فروش و توزیع مواد مخدر و تجمع معتادین در پاتوق‌ها، نقاط آلوده و جرم‌خیز را با شماره مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز