خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه استان مازندران خبرداد:

ترافیک سنگین در جاده‌های هراز ، سوادکوه و کندوان/ پیش‌بینی افزایش حجم ترافیک از عصر امروز

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۶۲۲

فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: جاده های استان مازندران در روز عید فطر ، به دلیل حجم بالای خودروهای عبوری، شاهد ترافیک سنگین است.

به گزارش ایلنا،فرمانده پلیس‌راه استان مازندران گفت: هم اکنون، ترافیک در جاده‌های هراز، سوادکوه و کندوان سنگین و رفت و آمد به صورت پر حجم و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: پیش بینی می‌شود این ترافیک، برای بعدازظهر امروز سنگین تر شود.

وی تصریح کرد: ترافیک در محور ساری به سمنان هم پرحجم و روان است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده های استان و اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان (کرج ـ چالوس) همچنان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز دوشنبه 5 تیر تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه 6 تیر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 روز دوشنبه تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی، کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت:تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جزو حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز یک‌شنبه 4 تیر تا ساعت 6 روز چهارشنبه 7 تیر ماه، از ساعت هشت تا 24 روز پنج‌شنبه 8 تیر و همچنین از ساعت 12 تا 24 روزهای جمعه 9 و شنبه 10 تیر ماه از این محور ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تریلرها به جزو حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه پنجم، سه‌شنبه 6 و جمعه 9 تیر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی، تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: از زمان آغاز سفرهای تابستانی یعنی دیروز تا امروز ، تصادف مهمی در محورهای استان مازندران گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز