خبرگزاری کار ایران

داوود سلیمانی، نماینده سابق مجلس :

آقای روحانی در کابینه جدید روی اصول خود بایستد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۵۵۱

داوودسلیمانی نمایند ه مجلس ششم در افطاری حزب اتحاد ملت ایران شاخه خراسان رضوی مطرح کرد: افتخار ما این است که در سال 88 - پنجاه نفر از ما را گرفتند و پروندشان را زیر و رو کردند و یک ریال تخلف هم پیدا نکردند.

به گزارش ایلنا  این فعال سیاسی اصلاح طلب با اعلام این مطلب افزود: شرایطی که الان در آن هستیم و منجر به انتخاب آقای روحانی با آن رای بالا در استان و یا اعضای  شورای شهر  مشهد می‌شود،  به راحتی بدست نیامده است بلکه   حاصل یک پروسه است.

نماینده مجلس ششم تصریح کرد: جریانی که بیست سال است تلاش می‌کند و گاهی نیز  ضربه خورده است این اصلاحات با بیشترین هزینه ها پای عهدی که با مردم بسته ایستاده است.

وی ادامه داد: مردمی که پخته شدند و اشتباه سال 84 خود را در 92 اصلاح کردند ولی در انتخابات  آینده چگونه می‌توان تضمین کرد که مردم پشت سر ما باایستند جز اینکه راه آن تلاش ، مجاهدت و ایستادگی است.

این نماینده مجلس ششم درخصوص علل پیروزی اصلاح طلبان و شکست رقیب گفت: فضای مجازی کمک بسیاری به این پیروزی کرد و دلیل عمده دیگر این شکست تاریخی بود؛ بازگشت به افراد، نگاه و شیوه های دوران احمدی‌نژاد دلایل مناسبی برای این ادعا هستند.

وی با اشاره به انتظارات  مردم مطرح کرد: آقای روحانی و وزرا باید روی اصول و قوانین بایستند؛ آقای روحانی در چینش وزرا باید نسبت خود با پایگاه رای خود را مشخص کند.فشار بر دولت به منظور عدم تغییرات اساسی در ترکیب دولت است.

سلیمانی در این خصوص مطرح کرد: از فردای پیروزی به جای تبریک توهین کردند و هدفشان از همه این کارها محدود کردن دولت و ناتوان نشان دادن آن به مردم و دلسرد کردن آنها از صندوق های رای است تا بتوانند آینده کشور را برای آن اقلیت تضمین کنند. 

وسیله انجام این کار بالا بردن خواست اقتصادی از دولت توسط طبقه محروم جامعه است درحالی که دولت هفت ابر چالش اقتصادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز