خبرگزاری کار ایران

سید سعید شاهرخی:

نیاز مردم تنها احداث پل و زیرگذر نیست/ ساماندهی کودکان‌ خیابانی و کار باید در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۸۶

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین از کم‌توجهی شهرداری و شورای شهر به مباحث اجتماعی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، سید سعید شاهرخی در جلسه کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی استان اظهارکرد: از عملکرد شورای شهر و شهردار بسیار گله‌مندم زیرا شهرداری و شورا باید درباره توجه به کاهش مسایل اجتماعی نیز برنامه‌ها و همت جدی داشتند و نیاز مردم تنها احداث پل و زیرگذر نیست.

وی ادامه داد: شخص شهردار باید درباره علت خلاء‌های موجود پاسخگو باشد و هیچ توجیهی را از وی نمی‌پذیریم. با همت اعضای جدید شوراهای اسلامی در قزوین و استان امید است خلاء‌های موجود درباره کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتفع شود.

 شاهرخی ادامه داد: ساماندهی کودکان کار و کودکان خیابانی یک امر مهمی است که باید در دستور کار دستگاه‌های زی‌ربط قرار گیرد و کمیته تخصصی زیر مجموعه کارگروه برای برنامه‌ریزی و پیگیری تشکیل شود تا ما شاهد حضور حتی یک کودک خیابانی و کودک کار در سطح استان نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین همچنین گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم جدی است و همه دستگاه‌ها و از جمله شورا و شهرداری باید در این خصوص ورود پیدا کنند. توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی امر بسیار با اهمیتی است که اجماع کلی و عزم ملی ملی را برای کنترل و کاهش معضلات اجتماعی را می طلبد.

وی ادامه داد: بهبودی وضعیت معیشتی مردم و رفع مشکل بیکاری زمینه‌ساز ارتقاء اجتماعی و جلوگیری و مهار آسیب‌های اجتماعی است  که در این راستا تعهد استان سال‌گذشته ایجاد 20 هزار شغل جدید در استان بود که با همت مدیران و مسئولان استانی این امر تحقق یافت و امسال نیز باید ایجاد 20 هزار اشتغال جدید در استان ایجاد شود.

شاهرخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای تخصیص اعتبارات تلاش لازم را داشته باشند و از مدیران عضو کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی خواست تا به خاطر اهمیت موضوعات شخصا حضور یابند و مصوبات را دنبال کنند.

شاهرخی ادامه داد: درباره کاهش معضل اعتیاد به مواد مخدر و کاهش مفاسد اجتماعی نیز باید وضعیت استان ارتقاء یابد و این امر نیز نیازمند عزم جدی و همت جمعی مدیران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز