خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح دلایل انتشار بوی تعفن در خاش/ احتمال فعال‌شدن آتشفشان تفتان

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۱۳

فرماندار خاش با بیان اینکه دلایل بوی تعفن در این شهرستان از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، فعال شدن دوباره آتشفشان تفتان را بی‌ارتباط با این موضوع ندانست.

محمداکبر چاکرزهی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز بوی متعفنی در سطح شهر خاش منتشر شد که مسمومیت 60 نفر از شهروندان و مراجعه آنها به مراکز درمانی را به دنبال داشت.

 چاکرزهی افزود: تمامی افرادی که به دلیل مسمومیت به بیمارستان مراجعه کرده بودند پس از درمان و بهبودی کامل ترخیص شده اند و تنها دو سه نفر به علت بیماری قبلی ریوی و قلبی همچنان تحت مراقبت قرار دارند.

 وی گفت: شهرستان خاش در 20 کیلومتری کوه نیمه فعال آتشفشانی تفتان قرار دارد و این احتمال وجود دارد که این بوی نامتبوع از گازهای این آتشفشان نیمه فعال باشد.

فرماندار خاش تصریح کرد: درحال حاضر تیم های زمین شناسی و محیط زیست و علوم پزشکی استان به شهرستان آمده اند و در حال بررسی میدانی این موضوع هستند.

وی ادامه داد: به محض مشخص‌شدن علت دقیق انتشار این بوی نامتبوع در سطح شهر خاش از سوی کارشناسان مردم را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

شهرستان خاش یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز