خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان قزوین:

دست آنهایی که برای معرفی لیست واحد تلاش کردند را می‌بوسم

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۲۱۵

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان قزوین گفت: دست آنهایی که در انتخابات شورای شهر این استان برای معرفی لیست واحد تلاش کردند را می‌بوسم.

به گزارش ایلنا از قزوین، حجت الاسلام قوامی رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان در جلسه ای با انصراف دهندگان به نفع لیست امید شورای شهر قزوین افزود: این مسئله مداحنه نیست و من در جمع چند هزار نفر گفته ام و باز هم تکرار می کنم دست شما را که گذشت کردید و به نفع لیست واحد تلاش کردید می بوسم.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه  افراد کمی هم علی رغم این که میثاق نامه امضا کرده بودند به صورت فردی ورود کردند و انصراف ندادند. این افراد نشان دادند که اگر در لیست هم قرار می‌گرفتند تک روی می‌کردند لذا از درایتی که به خرج داده شد و این افراد به لیست ورود نکردند باید خرسند بود.

قوامی تصریح کرد: قرار نگرفتن در لیست به معنی عدم شایستگی نیست و حتی ممکن است کسانی شایسته تر از این عزیزان هم باشند ولی لزوم کار جمعی و ترجیح مصلحت های جمعی ما را به این لیست رساند.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ابراز امیدواری کرد از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در نیروهای اصلاح طلب و شایسته در اداره امور بهره گرفته شود.

در ابتدای جلسه اعضا به بیان نظرات خود در خصوص چگونگی تقویت شورای شهر پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز