خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر قزوین:

پرچم هلال احمر وابسته به حزب و گروهی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۱۶۸

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر قزوین تاکید کرد: پرچم هلال‌احمر سفید است و وابسته به حزب و گروه خاصی نیست.

به گزارش ایلنا از قزوین، حسن آصفی در دیدار با جوانان فعال در ستاد دکتر روحانی افزود: ما اعتقاد داریم هلال احمر وابسته به هیچ حزب و جریانی نیست و اتفاقا آمده ایم تا جلوی بهره برداری سیاسی از بزرگترین سمن جهانی به نفع جریانی خاص را بگیریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: متاسفانه تاکنون بداخلاقی هایی را در زمینه استفاده از بودجه و نیروی انسانی هلال احمر به نفع جریانی خاص شاهد بوده‌ایم که نه تنها مورد تایید ما نیست که با روح اصلی شعارهای هلال احمر که بر غیر سیاسی بودن تاکید می کند، مغایرت دارد.

وی تصریح کرد: در کشوری مثل سوئیس کل کارمند جمعیت هلال احمر کمتر از ده نفر است چرا که فعالیت اصلی جمعیت به عهده نیروهای داوطلب است و این در حالی است که در استان قزوین بالغ بر دویست کارمند فعال هستند.

آصفی خاطرنشان کرد: با توجه به این که زمان احیای افراد در سوانح و حوادث دو دقیقه ابتدا سانحه است و معمولا در این زمان کوتاه امکان دسترسی به امکانات و تجهیزات تقریبا غیر ممکن است معتقدیم آموزش به خانواده ها جهت کمک به حادثه دیده مهم ترین اولویت کاری ماست تا بتوانیم به ازای هر خانواده یک امدادگر داشته باشیم.

وی با دعوت از همه جوانان به فعالیت در جمعیت هلال احمر گفت: معتقدم فعالیت های داوطلبانه و تقویت سازمان جوانان از طریق ایجاد بستر های لازم امکان پذیر است و باید امدادگران و سایرین را به سمت ثبت سمن سوق داد.

آصفی با اشاره به فرسودگی بدنه نیروی انسانی خاطرنشان کرد: معتقدم اگر کارمندان یک سیستم برای مطالبات خود پیگیری نداشته باشند تغییر مدیریت فایده نخواهد داشت فلذا باید بپذیریم اگر به دنبال تصحیح جایی هستیم باید از طریق فعالیت بیشتر و مطالبه گری پیش برویم.

در این مراسم جوانان حاضر به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز