خبرگزاری کار ایران

با وجود اعتراض نامزدهای معترض؛

انتخابات شورای شهر کرمانشاه تایید شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۲۱

پس از هفته‌ها کشمکش سرانجام نتایج نهایی بازشماری آرای شورای شهر کرمانشاه از سوی هیات عالی نظارت بر انتخابات استان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، نشست شورای عالی نظارت بر انتخابات امروز شنبه با حضور اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات استان در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

حسن سلیمانی، رئیس‌هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه در این‌نشست گفت: دلیل جابجایی بعضی از کاندیداها در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه سهل انگاری، عدم توجه و بی‌دقتی بوده و تعدادی از صندوق‌ها خوانده نشده یا بدخوانده شده اما دلیل عمدی‌مجرمانه نبوده است.

وی اعتراضات کاندیداها در کرمانشاه را بیشتر از سایر شهرستان‌های استان اعلام کرد و افزود: کل صندوق‌های اخذ رای در کرمانشاه با نظارت کامل باز شماری شد.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه تاکید کرد: حرف وحدیث‌ها زیاد بود اما هیچ مستنداتی مبنی بر خرید رای و تخلف نداشتیم.

وی افزود: در بازشماری ۴۵۰ صندوق رای در شهرستان کرمانشاه تغییر چندانی در آرای کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه نداشته‌ایم و تنها جایگاه نفر اول کاندیداها که کامران ملکی بود و نفر دوم که ابراهیم مرادی جا به جا شد و نفر یازدهم احسان حیدریان نیز درجایگاه هفدهم قرارگرفت و هیچ ابطالی صورت نگرفت.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه در پایان گفت: ما همه تلاش خود را کرده‌ایم و از تمامی عوامل همکاری‌کننده شورای نگهبان، انتظامی، اطلاعاتی، بازرسی ویژه، اهالی محلی و... نهایت تشکر را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز