خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

سیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۱۶

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: منطقه آزاد چابهار در سیستان و بلوچستان، 6 و 7 تیر ماه سال جاری میزبان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان "جام یادگاد امام" (ره) خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین ثوری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، اظهار داشت: برای اولین بار 12 رئیس فدراسیون ورزشی در قالب برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان به سیستان و بلوچستان سفر می کنند.

وی افزود: روسای فدراسیون‌ها موظف به ارائه برنامه‌ای در رابطه با ورزش سیستان و بلوچستان شده‌اند و باید برنامه ای در حوزه فدراسیون به وزارت خانه تحویل دهند .

ثوری خاطرنشان کرد: 12 رشته از جمله، کبدی،کشتی فرنگی، والیبال، بوکس، ووشو ، شتردوانی، موتورسواری، دوچرخه سواری ،بدمینتون ، دوومیدانی ،تیراندازی، وزنه برداری جانبازان و معلولین در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان اذعان داشت: این اقدام برای اولین بار در سیستان بلوچستان انجام می شود که تاثیر بسزایی در معرفی سیستان و بلوچستان و به گردش درآمدن چرخ اقتصادی و گردشگری استان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار اسپانسر برگزاری رقابتهای بین المللی کشتی آزاد نوجوانان است، افزود: از رئیس فدراسیون ورزشی کشور، وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت خانه ، تعدادی از روسای فدراسیون های ورزشی ، رئیس منطقه آزاد و مدیران استانی برای حضور در برگزاری این رقابت ها دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های ورزشی استان احتمال پیروزی در رشته های کبدی، بوکس، دوومیدانی و کشتی فرنگی دور از انتظار نیست .

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به هیات های ورزشی استان اعلام شده افرادی که ظرفیت و توان حضور در بازی‌های جاکارتا را دارند معرفی شوند و به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب، اداره ورزش و جوانان استان از افراد معرفی شده به بهترین شکل حمایت خواهد کرد.

وی در خصوص دهکده المپیک زاهدان خاطرنشان کرد: مبلغ 20 میلیارد ریال به منظور بهسازی مجتمع ورزشی دهکده المپیک زاهدان در نظر گرفته شده و دومین آبنمای موزیکال این شهرستان در این مجموعه اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه سال 96 سال بسیار خوبی برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح استان است، افزود: 57 پروژه بزرگ و کوچک طی 4 سال گذشته در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمده که مشارکت های مردمی در بحث ایجاد زیرساخت های ورزشی در این مسیر نقش مهمی داشته است .

ثوری در خصوص بهسازی سالن ورزشی ۱۷ شهریور زاهدان، افزود: قدمت ساخت این سالن بیش از ۵۰ سال بوده و تضمینی بر استاندارد بودن آن وجود نداشت .

وی در پایان گفت:این ورزشگاه با ۱۵ باب مغازه و سالن ورزشی در سه فاز و سه طبقه ( ۱-طراحی اولیه،۲- دفتر هئیت ها،۳-مهمانسرای ورزشی) در حال ساخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز