خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار فومن مطرح کرد:

گلایه از کیفیت نامطلوب نان در فومن/ قیمت مرغ رقابتی شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۰۲

جلسه کارگروه تنظیم بازار فومن در حالی برگزار شد که مسئولان از نامطلوب بودن کیفیت نان این شهرستان گلایه کرده و خواستار رقابتی شدن قیمت مرغ در فومن شدند.

به گزارش ایلنا از فومن، محمدجواد عامر معاون فرماندار فومن در جلسه کارگروه تنظیم بازار که ظهر چهارشنبه در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نظارت و کنترل قیمت ها و همچنین نظارت بر بهداشت و سلامت مواد غذایی در ماه مبارک رمضان بسیار مهم و ضروری است.

 محمدجواد عامر با تأکید بر تأمین اقلام پرمصرف و نظارت مستمر بر قیمت آنها، افزود: باید از ظرفیت خود مردم نیز به عنوان بهترین ناظران بازار و همچنین رسانه ها در زمینه کنترل و نظارت در ایام ماه مبارک رمضان بهره برد.

وی خواهان برخورد قاطع با متخلفان و گرانفروشان شد و گفت: به هیچ عنوان افزایش قیمت بدون مصوبه و به صورت غیر قانونی پذیرفتنی نبوده و باید با متخلفان برخورد سریع صورت گیرد.

معاون فرماندار فومن در ادامه به وضعیت برخی از اقلام پر مصرف مردم شهرستان در این ایام اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت نان و کیفیت آن در فومن نامطلوب است.

وی با بیان اینکه برخی نانوایی‌ها از جوش شیرین در پخت استفاده می کنند، تصریح کرد: باید بازرسی و نظارت از این صنف بیشتر شده و درصورت استفاده از جوش‌شیرین با آن واحد صنفی برخورد و تعطیل شود.

عامر با اشاره به اینکه یکی دیگر از مواردی که در نظارت های اخیر با آن مواجه شده ایم قیمت نامتعارف مرغ در بازار شهرستان است، اظهار کرد: قیمت مرغ در سطح بازار شهرستان خارج از قیمتی است که توسط صنف و اتحادیه ابلاغ شده است.

وی به قیمت مرغ در شهرستان‌های همجوار اشاره کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی فرمانداری و مسئولان امر موفق به کاهش۶۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته شده ایم.

معاون فرماندار فومن ادامه داد: برای کنترل قیمت در بازار شهرستان از این تاریخ به بعد به هیچ عنوان قیمت توسط اتحادیه ها اعلام نشده و قیمت این کالای پرمصرف به صورت رقابتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز