خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرداد:

خانواده شهدای تروریستی تهران تحت پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۸۵

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تحت‌پوشش بنیاد شهید قرار گرفتن خانواده شهدای حادثه تروریستی اخیر تهران خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهدی ایزدی ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان‌مان در عملیات تروریستی عناصر فریب‌خورده گروهک‌های تکفیری و سلفی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: بر اساس قانون، اتباع ایرانی که بر اثر حوادث تروریستی که به قصد ضربه‌زدن به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت می‌رسند یا دچار مصدومیت می‌شوند، شهید و جانباز محسوب می‌شوند.
 
ایزدی افزود: شهدای این حادثه تروریستی نیز مانند شهدای حوادث تروریستی که در ترورهای گروهک منافقین به شهادت رسیده بودند در گلزارهای مطهر شهدا و در کنار سایر شهدا به خاک سپرده شده و خانواده این شهدای گران‌قدر و همچنین جانبازان این حادثه مانند خانواده سایر شهدا و جانبازان ترور، تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند.
 
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ضمن محکوم کردن این اقدام کوردلانه گفت: از خداوند متعال برای این شهدای والامقام علو درجات، برای خانواده‌های این عزیزان صبر و بردباری و برای جانبازان این حادثه شفای عاجل را خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز