خبرگزاری کار ایران

منتخب شورای پنجم یاسوج در گفت‌وگو با ایلنا:

تغییر شهردار یاسوج قطعی است/ دهرابپور رئیس شورا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۵۵۸

منتخب شورای اسلامی پنجم شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که شهردار کنونی این شهر تغییر می‌کند و بنای تمامی منتخبین بر تغییر شهردار این شهر است.

" مسعود خوبانی " در گفت و گو اختصاصی با ایلنا گفت: براساس نشستی که منتخبین پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج داشته‌اند تصمیم تمامی منتخبین بر تغییر وضع موجود شهرداری این شهر یعنی تغییر شهردار است.

وی با تقدیر از تلاش‌های"محمدعلی جاوید " شهردار کنونی یاسوج در دوران مدیریت خود، اظهارداشت: منتخبین شورای اسلامی شهر یاسوج بنا دارند در مسند شهرداری، فرد جدیدی را منصوب کنند.

منتخب مردم یاسوج در شورای پنجم اسلامی افزود: تغییر شهردار یاسوج ضروری است تا سرعت خدمات‌رسانی به شهروندان شدت دوچندانی بخود گیرد.

وی تخصص را مهمترین ملاک انتخاب شهردار آینده یاسوج ذکر و یادآورشد: انتخاب شهردار یاسوج فارغ از رنگ و بوی قومی و قبیله ای صورت می گیرد.

خوبانی گفت: منتخبین پنجم شورای اسلامی یاسوج براین باورند شهردار آینده این شهر باید با دولت تدبیر و امید برای جذب اعتبارات کلان درتعامل باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری که با دولت تدبیر و امید تعامل نداشته باشد نمی‌تواند اعتبارات لازم را برای توسعه شهر یاسوج جذب کند، خاطرنشان کرد: شهردار آینده باید قدرت تعامل بالایی با استاندار، فرماندار و در مجموع دولتمردان داشته باشد.

شهردار آینده یاسوج بومی خواهد بود

خوبانی در پاسخ به این سئوال که شهردار آینده یاسوج بومی خواهد بود یا غیربومی؟ یادآورشد: گزینه‌های غیربومی بررسی و بدلیل وجود برخی مشکلات امکان انتصاب شهردار غیربومی در یاسوج وجود ندارد.

وی گفت: شهردار بومی می‌تواند برای توسعه شهری فعالیت کرده و از سویی می تواند از مشاوران غیربومی بهره های لازم را ببرد.

دهرابپور رئیس شورای شهر می شود

این‌استاد دانشگاه در ادامه از انتخاب رئیس شورای‌پنجم شهر یاسوج هم خبرداد و اظهارداشت: بصورت شفاهی مقرر کرده ایم " محمدرحیم دهرابپور " بعنوان رئیس شورای اسلامی آینده یاسوج در خدمت شهروندان باشد.

خوبانی گفت: دهرابپور هم از لحاظ سنی و هم از لحاظ تجربی سابقه خوبی در شورای شهر داشته و منتخبین به این نتیجه رسیده اند که ایشان را بعنوان رئیس شورای اسلامی آینده یاسوج منصوب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز