خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

ماهنامه بارثاوا صدای فرهنگ خراسان است

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۵۱۰

صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه بارثاوا با اشاره به فصل جدید انتشار این نشریه گفت: بارثاوا صدای فرهنگ استان خراسان است.

علی رزاقی بهار صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه بارثاوا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: شنبه ٢٠ خرداد شماره جدید ماهنامه منتشر می‌شود که به طور تخصصی در حوزه تئاتر، سینما و ادبیات بخش‌های متنوعی دارد. اما از این شماره بخش گردشگری هم به جهت اهمیت گردشگری خراسان و خصوصا مشهد به سرویس های ثابت ماهنامه اضافه شده است. 

رزاقی افزود: ماهنامه بارثاوا از این به بعد 5 سرویس ثابت دارد. تئاتر، سینما، ادبیات، موسیقی و گردشگری و به فراخور زمان پرونده هایی اضافه می شوند.

مدیر مسئول ماهنامه بارثاوا در ادامه گفت:  ماهنامه بارثاوا صدای فرهنگ خراسان است و در این شماره به اولویت ها و آسیب‌های فرهنگی شهر مشهد پرداخته است. دلیل این موضوع؛ تغییر چهره شورای شهر مشهد است و مطالباتی که به شکل طبیعی اهالی فرهنگ از شورای جدید دارند. در بخش تئاتر بحث تئاتر خیابانی و در بخش ادبیات به جویس پرداخته شده است. 

رزاقی بهار در خصوص عدم انتشار ماهنامه در اردیبهشت ماه گفت: انتخابات باعث شد این نشریه در اردیبهشت چاپ نشود، درگیری بخشی از تحریریه این ماهنامه در فضای انتخاباتی و جلوگیری از سیاسی کاری در محتوای تنها ماهنامه فرهنگی خراسان علت این تصمیم بود. هر چند باید تاکید کنم که ماهنامه بارثاوا حامی گفتمان اصلاحات خصوصا در بخش های فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز