خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

4 رتبه برتر کشوری در اجرای برنامه‌های حوزه سلامت و تندرستی

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۳۰۱

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از کسب 4 رتبه برتر کشوری در اجرای برنامه های ارتقاء سلامت نوجوانی، سفیران سلامت، پیشگیری از معلولیت‌ها و غربالگری اختلالات ژنتیک و اجرای دوره‌های ضمن خدمت توسط اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر افزود: در سال تحصیلی 95-96، اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ارتقاء سطح سلامت و آگاهی‌های دانش‌آموزان و والدین در زمینه مسائل بهداشتی اقدامات قابل توجهی انجام داده است .

وی افزود: در این راستا می توان به آموزش مسائل بهداشتی و نظارت بر تغذیه سالم دانش آموزان در مدارس شبانه روزی استان در قالب طرح ارتقاء سلامت نوجوانی و همچنین آموزش بیش از 28 هزار دانش آموز در قالب طرح سفیران سلامت اشاره کرد.

به گفته قربانی در طرح پیشگیری از معلولیت ها و غربالگری اختلالات ژنتیک اداره سلامت و تندرستی با همکاری اداره کل بهزیستی استان کردستان در کلیه مدارس دخترانه مقطع متوسطه دوم سطح شهرستان های سنندج و دهگلان آموزش‌های مربوطه را به دانش آموزان ارائه کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه عنوان کرد: اداره سلامت در مجموع  برای کلیه مراقبین سلامت مدارس استان سرپرستان مدارس شبانه روزی و مدیران مدارس مجری طرح های اداره سلامت بیش از 60 ساعت ضمن خدمت آموزشی برگزار کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز