خبرگزاری کار ایران

پس از یک‌سال و نیم تلاش انجام می‌شود؛

اهدا قرآن دست‌نویس دانش‌آموزان خوزستانی به رهبر انقلاب

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۱۹۵

قرآن دست‌نویس دانش‌آموزان خوزستانی به رهبر معظم انقلاب اهدا می‌شود.

به گزارش ایلنا، معاون فرهنگی بنیاد شهید منطقه دو اهواز در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان گفت: قرآن دست نویس دانش‌آموزان خوزستانی با مشارکت دانش‌آموزان مدرسه صمدیه و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در مدت یک سال و نیم تهیه شده است.

خانم خضوعی بیان داشت: این قرآن از سوی دانش‌آموزان تهیه شده و والدین دانش آموزان، معلمان، علاقه مندان به مشارکت در این طرح معنوی و بسیاری از مسئولان در تهیه آن شریک بودند که پس از اتمام آن که تنها یک صفحه و نیم آن باقی مانده است، تقدیم رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار از این نمایشگاه سوره قارعه را در آن به رشته تحریر در آورد، افزود : آیت الله موسوی جزایری همچنین بر ضرورت کپی پانصد نسخه از آن جهت حفظ در کتابخانه های استان تأکید کرد .

معاون فرهنگی بنیاد شهید منطقه دو اهواز خاطرنشان کرد: این قرآن بر اساس نسخه تهیه شده از عثمان طه ۱۴ خطی و ترجمه حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان است و هر شخصی نگارش یک صفحه را با معنای آن پذیرفته است و مسئولانی که از نمایشگاه بازدید می‌کنند یک خط را می‌نویسند.

وی همچنین از تهیه دو کتاب «فرهنگ اعلام شهدای خوزستان» و زندگی نامه «شهدای دانشجو» از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نمایش آنها در یازدهمین نمایشگاه قرآن خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز