خبرگزاری کار ایران

اشجری ،رئیس شورای تبلیغات اسلامی گیلان:

امام خمینی (ره) حقیقت همیشه جاودان تاریخ است

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۷۲۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: امام خمینی (ره)حقیقت همیشه جاودان تاریخ است که انوار وجود پربرکتش خاموش ‌نشدنی باقی می ماند.

به گزارش ایلنا از رشت،حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) بی‌نظیرترین و ممتازترین شخصیت معنوی و سیاسی تاریخ ایران است، اظهار کرد:امام راحل با اندیشه‏‌های ناب اسلامی و مجاهدت‌های خویش توانست حکومت چندهزارساله طاغوت را سرنگون و نظامی مقدس و بی‌بدیل با مشروعیت دینی و پشتوانه مردمی پایه‌گذاری کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ، امام خمینی(ره) را سرمنشا خیرات و تحولات عظیم در ایران و متعاقب آن در جهان دانست و افزود:معمار کبیر انقلاب اسلامی با احقاق حقوق حقه مردم ایران و با تکیه بر بینش و احکام اسلامی، بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین نهضت انقلابی معاصر را به پیروزی رساند و با آگاهی و روشنگری‌های طولانی‌مدت،بنیان استکبار جهانی و نظام‌های سیاسی مبتنی بر مادیات غرب و شرق را متزلزل ساخت.

حجت الاسلام اشجری امام خمینی(ره)را عالمی الهی، عارفی ربانی و رهبری سیاسی و محبوب دانست که با طرح گفتمانی دینی و نوین، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و تنها حامی واقعی ملت‌های مظلوم جهان معرفی کرد و پرتو نور الهی و امید رهایی را به دل مستضعفان دنیا تاباند.

این مقام مسئول رهبر فقید ایران اسلامی را حقیقت همیشه جاودان تاریخ دانست که انوار وجود پربرکتش خاموش ‌نشدنی است و گفت: امام راحل برای همیشه در قلب مسلمین و آزاداندیشان جهان ماندگار و یادش در خاطره‌ها جاودانه گشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد:اکنون پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی به ‌وضوح آثار و برکات این انقلاب در سطوح داخلی، منطقه‌ای و حتی جهانی قابل مشاهده است و حتی دشمنان نظام نیز به الگوبرداری آزادی‌خواهان جهان از انقلاب اسلامی ایران و نقش آن در بیداری اسلامی و احیا و تقویت جنبش‌های اسلامی و رهایی‌بخش جهان اذعان دارند.

وی محبوبیت خدشه‌ناپذیر بنیانگذار جمهوری اسلامی،رهبری مدبرانه و داهیانه مقام عظمای ولایت و اقتدار و انسجام مثال‌زدنی انقلاب اسلامی را عامل شکست تلاش‌های مذموم مثلث شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای عداوت و کینه‌توزی علیه اسلام و مردم مسلمان ایران دانست و عنوان کرد: استکبار جهانی بیش از گذشته در افکار عمومی جهانیان منفور و منزوی شده است.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه اجلاس فوق العاده مجلس خبرگان رهبری و اقدام تحسین برانگیز تعیین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، مرهمی برای مردم داغدیده در هجران امام(ره) شد خاطرنشان کرد: این اقدام قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت.

وی مراسم تشییع میلیونی بنیانگذار جمهوری اسلامی را بزرگترین بیعت تاریخی یک ملت با جانشین امامشان دانست و اضافه کرد:حضور پرشور و به ‌یادماندنی بیش از 10 میلیون ایرانی قدرشناس در مراسم وداع با پیرجماران نشان‌دهنده عشق عمیق و دلدادگی شیفتگان ولایت و ارتباط آسمانی ملت با امامشان بود که موجب شد تا باشکوه‌ترین و بی‌نظیرترین مراسم خاکسپاری‌ دنیا در ایران رقم بخورد و باعث شگفتی جهانیان شود./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز