خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت معدن وتجارت در استان زنجان:

تکمیل زنجیره صنعت فولاد کشور ضروری است/ خواست دولت واگذاری امور تولیدی و اجرایی به بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۸۱

وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، گفت: با اقدامات انجام شده در تکمیل زنجیره ارزش تولید در صنعت فولاد کشور، ضمن جلوگیری از فروش مواد خام اولیه، به توسعه صادرات فولاد دست خواهیم یافت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا نعمت‌زاده امروز در بازدید از پروژه‌های صنعتی و اقتصادی در استان زنجان اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در سه سال اخیر و با سرمایه گذاری واحدهایی همچون نوردکاران فولاد افق ابهر، از واردکننده فولاد به صادرکننده این محصول در جهان تبدیل شده‌ایم.

نعمت زاده، دستیابی به خودکفایی در زمینه صادرات لوازم خانگی، خودرو و اقلامی همچون پیچ و مهره را از دیگر اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.

وی  فعالیت در حوزه صنعت را مجموعه ای از تصمیم گیری ها و فعالیت های پیچیده عنوان کرد که نیازمند نگرش جدید و توانمندی بالا از سوی تولیدکنندگان و صنعتگران است.

نعمت زاده ادامه داد: خواست دولت واگذاری امور تولیدی و اجرایی به بخش خصوصی در کشور است.

وزیر صنعت  صنعت و معدن و تجارت همچنین با بیان اینکه باید ضمن ایجاد مشوق های جدید برای سرمایه گذاران و فعالین بخش خصوصی، از ایجاد موانع بر سر راه فعالین بخش خصوصی جلوگیری شود، گفت: با افزایش تولید و فناوری ملی و داخلی، ضمن حمایت از کارافرینان و جوانان صنعتگر کشور، زمینه دستیابی به خودکفایی و رفع تمامی نیازهای صنایع پایین دستی فراهم شود.

نعمت زاده همچنین در پایان اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته طی سه سال اخیر از فروش مواد اولیه خام جلوگیری و زمینه رشد و تولید در صنایع فولاد کشور به نحو مطلوبی فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز