خبرگزاری کار ایران

عباسی مطرح کرد:

حاکمیت آرامش و امنیت در استان گیلان طی استانداری محمدعلی نجفی

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۴۳

قائم مقام ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه استان گیلان گفت: در دوره 4ساله مدیریت محمدعلی نجفی در راس امورات اجرایی استان شاهد آرامش و امنیت خوبی در حوزه های مختلف بودیم.

به گزارش ایلنا از رشت، بهروز عباسی در نشست با جمعی از هواداران ستاد مرکزی اعتدالگرایان اظهار داشت: مردم دریافتند که دکتر روحانی به فکر ایرانی آباد و آزاد است و عملکرد و برنامه های وی کشور را به سمت توسعه می برد، از همین رو بار دیگر با حضور خود در پای صندوق های رای به وی رای اعتمادی دوباره دادند.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا گفتمان اعتدال در جامعه تسری یابد.  

وی با اشاره به ایجاد روحیه آرامش و عقلانیت در مدیریت عالی استان گفت: در دوره 4ساله مدیریت دکتر نجفی در راس امورات اجرایی استان شاهد آرامش و امنیت خوبی در حوزه های مختلف بودیم که تداوم این رفتار می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف توسعه استان داشته باشد.

قائم مقام ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه استان گیلان با اشاره به پیروزی قدرتمند حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: این عملکرد مطلوب دولت تدبیر و امید بود که بخش اعظمی از اعضای جامعه را به پای صندوق های رای کشاند و مردم به ادامه این مسیر چراغ سبز نشان دادند.

عباسی در ادامه با اشاره به حضور حزب اعتدال و توسعه در جریان انتخابات گفت: حزب اعتدال و توسعه بنابر مصلحت های موجود وارد عرصه شد و ستاد انتخابات خود را همپای با سایر ستادهای دکتر روحانی راه اندازی کرد تا بتواند در ایجاد شرایط مشارکت حداکثری و به طبع آن جلب آرای حداکثری در سبد رای دکتر روحانی گام های موثری بردارد که خوشبختانه شاهد اتفاقات و همگرایی های خوبی در این زمینه بودیم که نتیجه مطلوبی میسر شد.

وی در پایان افزود: مطمئن باشید در چهارسال دوم اتفاقات ایده آل تری به وقوع خواهد پیوست و با ارائه برنامه هایی در مسیر پیشرفت و افزایش بنیه اقتصادی مردم شاهد رشد و تعالی بیشتر در حوزه های اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز