خبرگزاری کار ایران

مدیرکل‌دفتر وزارتی وارتباطات‌مردمی‌وزارت‌نیرو:

دولت تدبیر و امید پاسخگوترین دولت است/ مدیران باید مهارت روابط عمومی را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۱۴۳

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو تاکید کرد که دولت تدبیر و امید در تمامی حوزه‌ها بویژه حوزه‌های اطلاع‌رسانی پاسخگوترین دولت بوده است.

به گزارش ایلنا، "ماشاالله تابع جماعت" در همایش سراسری روابط‌عمومی صنعت آب و برق کشور در اصفهان گفت: با وجود تمامی مشکلاتی که همه ما بخوبی از آنها اطلاع داریم، دولت یازدهم در حوزه‌های پاسخگویی نمره قابل قبولی نسبت به گذشته داشته است.

وی پیروزی دوباره حسن روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری را به مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو با برشمردن برخی ویژگی های روابط عمومی و وظایف آن در دنیای مدرن، خاطرنشان کرد: پاسخگویی مستمر در دولت مدرن، مخاطب عام و گسترده، رسانه فراگیر و عمومی و اقناع مخاطبان از مهمترین ویژگی های روابط عمومی ها است.

تابع جماعت افزود: روابط عمومی‌های سنتی به هیچ عنوان پاسخگوی مخاطبان امروزی نبوده و امروز هر نفر به یک رسانه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد روابط‌عمومی‌ها مثل خون در بدن است، یادآور شد: جایگاه روابط عمومی همه جا بوده و این تصور نادرستی است که جایگاه روابط عمومی را به حوزه خاصی محدود کنیم.

این مسئول وزارت نیرو در دولت یازدهم افزود: مدیران باید توجه ویژه ای به روابط عمومی‌ها داشته و در بالاترین سطح از روابط عمومی ها حمایت کنند.

تابع جماعت با تاکید بر حمایت مدیران وزارت نیرو از روابط عمومی‌ها، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها بایستی به جایگاه خود اهمیت بخشیده و نقش شان را بخوبی ایفا کنند.

وی گفت: مدیران وزارت نیرو وظیفه دارند دارای مهارت های روابط عمومی بوده و البته این مهارت را باید از سایر مهارت ها برتر بدانند.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو با اظهار گله مندی خود از برخی مدیران، ادامه داد: گلایه ما این است چرا این مدیران در تصمیم گیری ها از روابط عمومی ها بهره نبرده اما در زمان بحران از آنها رفع بحران می خواهند.

تابع جماعت گفت: روابط عمومی ها نباید اجازه بدهند که سیستم شان دارای بحران شود و البته مدیران باید از توان روابط عمومی ها برای جلوگیری از بحران ها به نحو شایسته استفاده ببرند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، تاثیرگذاری فضاهای مجازی را واقعیتی‌دانست که نباید آن را انکار کرد.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو گفت: فضاهای مجازی واقعیتی است که باید از آن بهره لازم را برد و اثرگذاری آن را هم همگان بخوبی می دانند.

تابع جماعت تاکید کرد که روابط عمومی‌ها باید دغدغه های مردم را رصد، منعکس و پایش کنند زیرا که رضایت مردم اولویت اول باید باشد.

وی از راه اندازی کمپین های اطلاع رسانی باهدف شفاف سازی خدمات و سرعت بخشی پاسخگویی در حوزه وزارت نیرو خبرداد و اظهارداشت: اتاق ویژه خبری اکنون در این وزارتخانه راه اندازی شده که نشان از پاسخگو بودن دولت تدبیر و امید دارد.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو گفت: در دولت دوازهم نیز برنامه‌های مدون و کارشناسی‌شده ای برای ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران این وزارتخانه تدوین کرده‌ایم.

تابع جماعت با تاکید بر تقدیر از مردم ایران که بار دیگر عقلانیت و اعتدال را در کشور حاکم کردند، یادآور شد: در دولت دوازدهم بدون شک سرعت خدمات رسانی در حوزه وزارت نیرو دوچندان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز