خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

مشارکت صد درصدی واجدین شرایط آستارا در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۸۸

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: صد درصد واجدین شرایط در آستارا در انتخابات این شهرستان شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آستارا اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در این انتخابات بیش از 61 هزار نفر بوده است که این تعداد با واجدین شرایط شرکت در انتخابات آستارا برابری می کند.

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان مرزی بندر آستارا بخاطر حضور گسترده در این انتخابات یادآور شد: این مشارکت حداکثری ضمن اینکه پاسخی به مطالبه مقام معظم رهبری بود از سوی دیگر پشتوانه بسیار عظیمی برای دولت و کارگزاران آن در مسیر برنامه ریزی و خدمت رسانی در کشور، استان و این شهرستان خواهد بود.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا اضافه کرد: در این انتخابات از بین نامزدهای ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی با بیش از 74 درصد آرای ماخوذه بیشترین درصد آرای مردم شهرستان را به خود اختصاص داد که نشان دهنده رویکرد مردم آستارا نسبت به برنامه ها و اهداف دولت در مسیر توسعه کشور و مهر تاییدی بر ادامه روش های اعتدالی دولت تدبیر و امید در مدیریت کشور است.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت تولید شده در پشتیبانی از اهداف نظام و برنامه های دولت که در مسیر همان اهداف نظام ترسیم شده است به خدمات مطلوب به مردم بپردازیم.

وی ضمن تشکر از همه اعضای هیات های اجرایی و نظارت، مجریان انتخابات، حافظان امنیت و انتظامات شهرستان در برقراری نظم و امنیت و انتخاباتی باشکوه یادآور شد: در این میان باید از ستادهای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و هواداران آن و همچنین داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیزبرای خلق این حماسه مشارکت حداکثری نیز تقدیر کرد.

وی گفت: فصل جدیدی از دوران بالندگی ایران اسلامی آغاز شده است که همه باید در کنار هم به دستیابی ایرانی توسعه یافته کمک کنند و در مسیر همدلی ها راه توسعه کشور راه ادامه دهیم.

وی افزود: بطور مطمئن یکی از ظرفیت های توسعه ایران، پتانسیل های نهفته در شهرستان مرزی بندر آستارا است که دولت نیز بدان توجه جدی خواهد داشت و طعم شیرین این مشارکت نیز خواهند چشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز