خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

مهار آتش‌سوزی فروشگاه موادغذایی در تهرانسر/ حادثه خسارت جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۲۱

آتش سوزی فروشگاه بزرگ مواد غذایی با حضور نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی مهار شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 104 و 111 به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت 5:09 صبح امروز خود را به بلوار اصلی تهرانسر رساندند. 

یک فروشگاه 50 مترمربعی مواد غذایی که در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی دو طبقه قرار داشت در نبود مالک، آتش گرفته و دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی از کرکره‌های این فروشگاه به بیرون زبانه می‌کشید. 

با توجه به احتمال محبوس‌شدن افراد در ساختمان مسکونی، نیروهای عملیاتی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری ابزار مخصوص کرکره‌های فروشگاه را گشودند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان وارد ساختمان مسکونی شدند و تعدادی از ساکنان را به خارج از ساختمان انتقال دادند.

در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش‌سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله‌های آتش به قسمت‌های دیگر فروشگاه و ساختمان مسکونی جلوگیری به عمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز