خبرگزاری کار ایران

شور ملی برای انتخاب ۹۶/

نماینده ولی‌فقیه در کاشان رای خود را به صندوق انداخت

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۰۲

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در نخستین ساعت آغاز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی خود را در صندوق 190 سیار انداخت.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، در نخستین ساعت آغاز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، رأی خود را به صندوق 190 سیارکاشان انداخت.

وی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را براساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران روز جشن و سرور ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات امروز حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند.

عضو خبرگان رهبری، تقارن انتخابات امروز با عملیات بیت المقدس و پیروزی خرمشهر را به فال نیک گرفت و گفت: رزمندگان اسلام توانستند با آغازعملیات بیت المقدس شهر خرمشهر را که بیش از 500 روز در اشغال رژیم صدام بود را آزاد کنند.

وی، با تاکید براینکه ملت ایران با حفظ وحدت، صمیمیت و برادری با حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان اسلام را سرجای‌شان خواهند نشاند و آنها را از توطئه های‌شان پشیمان خواهند کرد، گفت: همانطور که ملت ایران خصوصا جوانان با سینه سپر کردن در برابر تهدیدات دشمنان خصوصا استکبار جهانی در آغاز انقلاب سال 1357 و دفاع مقدس فداکاری کردند قطعا با حضور پرشور امروز خود در این انتخابات نیز موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را رقم خواهند زد.

امام‌جمعه کاشان، حضور پرشور مردم درانتخابات را موجب عصبانیت وناراحتی دشمن دانست و گفت: قطعا دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دلیل بصیرت و آگاهی ملت ایران نتوانسته اند مردم را از ولایت جدا کنند ازاین به به=عد هم نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند.

برپایه این گزارش درهنگام انداختن رای آیت الله نمازی درصندوق 190 سیارکاشان ، معاون استاندار و فرماندار کاشان ، رئیس دادگستری ، رئیس و اعضای شورای نگهبان این شهرستان نیزحضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز