خبرگزاری کار ایران

نظارت بیش از ۷هزار ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه

حضور 200هزار نفری مردم تا قبل از 12 ظهر

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۳۰۵

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه اعلام کرد: بیش از 7هزار نفر بر انتخابات ریاست جمهوری در استان نظارت می کنند.

محمد جواد مهری  با حضور در شعبه 443 اخذ رای واقع در مسجد جامع این شهر  در گفت و گو با خبرنگاران محلی  با اشاره به استقرار 1934 صندوق اخذ رای در سطح استان، گفت: این تعداد صندوق در 14 شهرستان استان مستقر است.

وی اضافه کرد: در راستای نظارت بر صندوق‌های اخذ رای در هر صندوق روستایی دو نفر و برای هر صندوق شهری چهار نفر به عنوان ناظر مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: در استان 307 صندوق پرازدحام داریم که در این صندوق ها در شهرها 6نفر و در روستاها 4 نفر کار نظارت را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه 22 تیم بازرسی در سطح استان فعالیت دارند، گفت: همچنین در برخی شعب فردی به عنوان بازرس شعبه انتخاب شده است.

مهری خاطر نشان کرد: این ناظرین تنها انتخابات ریاست جمهوری را نظارت کرده و نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا  بر اساس قانون با مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از تخلفات نداشته‌ایم،  گفت: خوشبختانه مردم با استقبال پرشور خود انتخابات را به جلو می برند. نواقصی هم که بعضا در شروع رای گیری وجود دارد را پیگیریم که رفع شود.

بر اساس گزارش مردمی ایلنا آمارها حاکی از این است تاکنون(12ظهر ) بیش از از 200 هزار نفر از مردم استان به شعب اخذ رای مراجعه کرده و  رای خود را به صندوق انداخته اند که این میزان مشارکت نسبت به دوره های گذشته انتخابات، کم سابقه و شاید بی سابقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز