خبرگزاری کار ایران

آیت الله قربانی در دیدار با جهانگیری:

ارادت من به شما بیشتر شد/ متانت شما تاثیرگذار و ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۸۴

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با اسحاق جهانگیری گفت: صحبت های شما، روش متانت و صراحت شما در مناظرات واقعا تاثیرگذار و ارزشمند است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت ا… قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با اسحاق جهانگیری گفت: انسانی این‌قدر بزرگوار که به مقدسات و اخلاق اسلامی پایبند باشد و حتی در فیلم تبلیغاتی اجازه ندهد از مزار برادران شهیدش و معدنی که پدرش کار می‌کرد تصویر بگیرند قابل تحسین است و با این رفتارها، ارادت من به شما بیشتر شد.

اسحاق جهانگیری با اشاره به نقش مهم مردم در انتخابات افزود: در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، مشارکت گسترده مردم پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه باید به فکر همکاری، رفاقت و دوستی باشیم، اظهار کرد: هر بداخلاقی که بود، گذشت؛ از روز بعد از انتخابات، همه کنار هم برای کشور کار کنند.

جهانگیری در رابطه با صحنه مهم انتخابات خاطرنشان کرد: حرکاتی می‌بینیم از کسانی که هیچ انتظاری از آنها نمی رود و روحیه انسان کسل می شود، اما بقیه روند انتخابات، خوب است.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه انتخابات سرشار از شور است، گفت: اینکه مردم احساس می‌کنند می توانند برای آینده کشور تصمیم بگیرند، امر مهمی است.

وی اظهار داشت: روزهای آخر انتخابات، روزهای پرشوری است اما مهم آن است که کنترل شود و از مرزها و حدود عبور نکنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در استان گیلان بیان داشت: اگر در آینده توفیق بود، باید کار جدی برای گیلان انجام شود و با توجه به ظرفیت‌ها، بایستی بیشتر از این، به توسعه استان توجه شود.
 
به گفته جهانگیری، مهم این است که انسان روحیه خدمت داشته باشد و دیگران هم بایستی از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور استفاده کنند.

معاون اول رئیس جمهوری بیان داشت: آنهایی که از فرصت ها استفاده نکردند، نام بدی از خود به جای گذاشتند و همیشه زبان باز است که اینها ، برای کشور چه کردند؟

وی خطاب به آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان داشت: توفیقی یافتم تا خدمت شما برسم چرا که شما ، پشتوانه ای برای دولت هستید.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان، جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز