خبرگزاری کار ایران

بپا خیز ایران؛

انتخابات؛ دو مسیر با یک هدف

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۰۳

"انتخاب" کلمه ای که آیینه تمام نمای اختیار انسان هاست. در قانون جبر و اختیار برخی معتقدند که در نهایت ما اسیر جبر نظام طبیعت هستیم و بسیاری از عقلا با پذیرفتن جبر روزگار از حق انتخاب انسان به معنای اختیار می گویند و این دو یعنی‌اختیار و انتخاب به عقل و منطق نزدیک تر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز جمعه یک روز سرنوشت ساز دیگر برای مردم ایران است. همه ایرانی ها در این روز در دو مسیر با یک هدف حق انتخاب دارند؛ اولی که سرنوشت داخلی و خارجی و همه زندگی ماست و در همه ابعاد فردی و خانوادگی و اجتماعی تاثیر مستقیم دارد و دومی هم بی ارتباط با اولی نیست. انتخاب نمایندگانی برای شورای شهر که بتوانند شهر ما را به سوی آبادانی و سازندگی و زیبایی پیش ببرند.

فعلا صحبت حول محور انتخاب رئیس جمهور است. اصلا بنا نداریم القا کنیم که به کدام نامزد رای دهیم. اینجا بحث ایران است. ایران در روز سرنوشت ایران بپا می خیزد. نمی‌تواند یک ایرانی نسبت به سرنوشت خود و کشورش بی اعتنا باشد. گفتیم یک ایرانی! یعنی تک تک ما 80 میلیون نفر و البته آن تعدادی که حق رای دارند.

جالب اینکه فرزندان ما که هنوز به سن قانونی برای رای دادن نرسیده اند بیشتر نگران انتخابات‌اند و برای روز جمعه 29 اردیبهشت ماه لحظه شماری می کنند. مدام از بزرگترها راجع به انتخابات می پرسند.

بنابراین وقتی خانواده ها اینگونه حساس شدند و فرزندان ما به ریزترین موضوع انتخابات توجه می‌کنند یقینا وظیفه ما سنگین تر است.

بیاد داشته باشیم در جوامع صاحب دموکراسی هر شخصی آزاد است که به کاندیدای مورد علاقه خود رای بدهد .

قبول کنیم که به خواست و نظر همدیگر احترام بگذاریم و برویم رای مان را بدهیم و هر آنچه از صندوق ها بیرون آمد و هرکه رئیس جمهور شد، منتخب همه ما ایرانیان است.

پس وعده ما روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برای انداختن رای خود به صندوق سرنوشت ایران... بپا خیز ایران.

سید رضا فیض‌آبادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز