خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان :

روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۳۴

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: روابط عمومی مانند واحدهایی نظیر امور اداری و مالی نیست که در ساعات معینی فعالیت داشته باشد، بلکه مجموعه ای است با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی.

به گزارش ایلنا از رشت ، احمد علی شهیدی با توجه به اهمیت مقوله روابط عمومی ، در بیان نقش و جایگاه آن اذعان داشت: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می‌توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چرا که روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

وی  بیان داشت : روابط عمومی مانند واحدهایی نظیر امور اداری و مالی نیست که در ساعات و زمان های معینی فعالیت داشته باشد، بلکه مجموعه ای است با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت : آن چه حائز اهمیت است، ماهیت غیر مادی وظایف و مسئولیت‌های روابط عمومی هاست. بدین معنا که تمامی پیکره یک مجموعه با روابط عمومی در ارتباط است.پس نادیده گرفتن روابط عمومی، یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی، یعنی عدم اعتقاد به کار گروهی و مشارکتی که با نگرش سازمان یافته مغایرت دارد.

احمدعلی شهیدی بیان داشت : روابط عمومی از طریق مدیریت نهادی می کوشد تا خود نمونه ای از ارزش های سازمانی باشد و با فعالیت های خاص خود ارزش را به اثبات رساند و کارکنان روابط عمومی ها همواره باید توجه داشته باشند که هر نوع عمل یا گفتاری بر فرهنگ و ارزش های سازمان اثر می گذارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : داشتن اطلاعات موثق و به موقع با توجه به هدف و ساختار مجموعه ، بزرگترین سرمایه یک ارگان دولتی یا خصوصی به حساب می آید و حیات آن مجموعه به داشتن یک ارتباط دو سویه درون سازمانی و برون سازمانی، انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد و از آنجایی که روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان آن است، در این جاده دو طرفه قادر است سیاست ها، برنامه ها و عملکردهای آن مجموعه را به مخاطبان از یک سو و نیازها، خواستها ، دیدگاه ها و نظرات مخاطبان را به مجموعه از سوی دیگر منتقل کند. هر چه این شبکه توزیع و تقاضا، برنامه ریزی شده تر و منسجم تر رفتار کند سازمان و مخاطبان آن ضمن رضایتمندی از وضعیت ارتباط ، در جایگاه خود ارتقاء می یابند.

وی در پایان گفت : روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز