خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

اعلام میزان خسارت‌های زلزله خراسان شمالی تا فردا/ اسکان اضطراری زلزله‌زدگان و تامین لوازم ضروری

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۲۵

مدیرکل دفتر مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: میزان خسارت های زلزله خراسان شمالی تا فردا اعلام خواهد شد.

حسین عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:‌ ارزیابان و کارشناسان استانداری خراسان شمالی به مناطق زلزله زده و روستاهای این استان اعزام شدند و با بررسی میزان دقیق خسارت های وارده، گزارش های خود را به ستاد مدیریت بحران ارائه خواهند کرد و امیدواریم تا فردا میزان خسارت های وارده زلزله اعلام شود.

وی در مورد اخرین وضعیت حادثه دیدگان زلزله خراسان شمالی گفت: زلزله5.7 دهم ریشتری شب گذشته تاکنون 2 کشته و حدود 400 مصدوم بر جای گذاشته است.

عظیمی افزود: از 400 مصدوم 223 نفر سرپایی مداوا شدند و 177 نفر بستری هستند و 26 نفر هم تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: به کمک نیروهای امدادی به مردم زلزله زده امدادرسانی می‌شده است و اسکان اضطراری داده شده و آذوقه و لوازم ضروری در اختیار آنها قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران خراسان شمالی افزود: مناطق زلزله زده مشکل آب و برق و قطعی راه‌های ارتباطی ندارند و تنها گاز آنها به دلیل ایمن سازی و آتش سوزی قطع شده بود که اکنون در حال وصل کردن آنها هستند.

عظیمی تصریح کرد: تا فردا نیز میزان خسارات وارد شده زلزله در مناطق خراسان شمالی اعلام خواهد شد.

براساس آمارهای موجود در صده اخیر 13 زمین لرزه با قدرت بیش از 5.5 ریشتر در خراسان شمالی رخ داده است که آخرین آن با قدرت 6.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بهمن سال 1375 بود که خسارات جانی و مالی فراوانی به دنبال داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز