خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان:

حضور در انتخابات واجب شرعی و وظیفه ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۸۵۵

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: حضور در انتخابات واجب شرعی و وظیفه ملی است وظیفه ما است که با شناسایی افراد خوش نام و موفق و صالح به آنان رای دهیم .

به گزارش ایلنا از رشت،حجت‌الاسلام والمسلمین عادلی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان اظهار داشت: هیات امناء بقاع متبرکه گیلان با نصب پارچه نوشته ها ، پرچم ، چراغانی و برپایی ایستگاه های صلواتی در بقاع و اماکن متبرکه فضا را در ایام نیمه شعبان برای حضور زائرین ، مجاورین و عموم مردم برای برپایی جشن آقا صاحب الزمان(عج) آماده کرده اند .

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین در خصوص شرکت در انتخابات بیان داشت : برخی از افراد در تحلیل های خود تاکید  بر عدم شرکت در انتخابات تاکید دارند در حالی که سرنوشت کشور با انتخابات مشخص می‌شود و حضور در انتخابات واجب شرعی و وظیفه ملی ما است و وظیفه ما است که با شناسایی افراد خوش نام و موفق و صالح به آنان رای دهیم .

وی افزود: ازجمله نگرانی‌ها در انتخابات، افتادن در دام دشمن است. از جمله دام‌های دشمن برای انتخابات، دو قطبی کردن انتخابات از سوی دشمن است که توسط آنها طرح‌ریزی می‌شود و عده ای خواسته و یا ناخواسته در این دام می افتند .

وی با اشاره به اینکه این اتفاق عمق بصیرت و آگاهی سیاسی مردم را نشان می‌دهد، اظهار کرد: باید رای دهندگان چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی به افراد متخصص ، متعهد ، باتجربه ، مسئولیت پذیر و توانمند رای دهند .

عادلی با یادآوری اینکه منتخب مردم وظیفه سنگینی بر دوش دارد ، اضافه کرد: مردم باید با انتخاب اصلح ، کسی را بر مسند ریاست جمهوری بنشانند که در عین داشتن تفکر انقلابی و جهادی دلسوز قشر ضعیف جامعه باشد و از همه جهات بتواند پیشرفت روز افزون نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز