خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد در گفت و گو با ایلنا:

برخی به نام نیروهای امنیتی، فعالان سیاسی بویراحمد را تهدید می‌کنند/ شهروندان، تماس‌های مشکوک را به شورای تامین گزارش دهند

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۶۰۷

فرماندار بویراحمد دراستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چند روز گذشته، گزارش‌هایی مبنی بر تهدید برخی از شهروندان بویژه فعالان سیاسی ستادهای انتخاباتی " حسن روحانی" توسط افرادی ناشناس با عنوان نیروهای امنیتی در این شهرستان رسیده است.

"محمدکاظم نظری" در گفت و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج افزود: در چند روز گذشته گزارش هایی از سوی برخی شهروندان به فرمانداری بویراحمد رسیده که برخی افراد ناشناس با فعالان ستادهای انتخاباتی تماس گرفته و با عنوان اینکه از دستگاه های امنیتی یا نظامی هستند آنها را مورد تهدید قرار داده اند.

وی با تشریح دغدغه فعالان سیاسی‌ستادهای انتخاباتی در شهرستان بویراحمد در این ارتباط، اظهار داشت: با توجه به اینکه بر اساس استعلام از دستگاه‌های امنیتی و نظامی افراد تهدید کننده هیچگونه وابستگی به این نهادها نداشته اند از شهروندان و فعالان انتخاباتی می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلفات یا دریافت مکالمات این چنینی موضوع را به شورای تامین شهرستان و فرمانداری اطلاع دهند.

رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد از مردم خواست در صورتی که از سوی افرادی ناشناسی که خود را نماینده دستگاه‌های امنیتی و نظامی معرفی می‌کنند مورد تهدید قرار گرفتند و در کمترین زمان ممکن مراتب را به شورای تامین و فرمانداری شهرستان اطلاع دهند.

نظری تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی برای برخورد با این افراد آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و بطور حتم با شناسایی این افراد، دستگاه قضایی نیز براساس قانون برخورد قانونی لازم را انجام می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز