خبرگزاری کار ایران

قائم مقام ستاد روحانی در کردستان عنوان کرد:

الفاظ رقبای روحانی؛ حصر و منزوی شدن کشور را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۶۷

قائم مقام ستاد روحانی در کردستان گفت: الفاظ رقبا حصر و منزوی شدن کشور را به همراه دارد و نزاع ما بین اصول گرا و اصلاح طلب نیست بلکه بین آدم های کم رو و هوچی گر است لذا باید اهمال و سستی را کنار گذاشت و برای تعیین سرنوشت کشور مشارکت مردم را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود الماسی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ستاد دانشگاهیان استان کردستان با بیان اینکه 170 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از روحانی اعلام کرده اند، افزود: آمادگی حمایت از روحانی از سوی نمایندگان مجلس  پیام مثبتی را به جامعه القا می کند.

وی با تاکید بر اینکه روحانی در این دوره نیز رئیس جمهور خواهد شد، گفت: تنها دغدغه و نگرانی ما این است که در کردستان تحریم انتخاباتی و عدم مشارکت مردم صورت گیرد و این آسیب‌ها و پیگیری مطالبات مردم را با مشکل مواجه می‌سازد.

الماسی ادامه داد: افراد تحریم کننده تنها منافذ اعمال نظر فعالیت ها در حوزه سیاسی را می بینند تا نوزاد توسعه سیاسی را تنبیه کنند و این اقدام منافع منطقه را نیر تحت تاثیر قرار می دهد.

قائم مقام ستاد روحانی در کردستان با بیان اینکه دموکراسی در ایران نوپاست، اظهار داشت: با وجود اینکه 70 دوره انتخابات در کشور برگزار شده حضور احزاب چندان چشمگیر نبوده لذا توسعه سیاسی در انتخابات به معنای واقعی تحقق نیافته است.

الماسی عنوان کرد: باید در چارچوب اختیارات دولت مطالبات را بیان کرد و بتوان آن را عملیاتی و از آن صیانت کرد.

وی عملکرد دولت یازدهم در کردستان را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: با وجود تحولات شگرف در استان با انتخاب ناآگاهانه باید شاهد نابسامانی های فراوان در زمینه های مختلف باشیم.

الماسی لحن بیان رقبای روحانی را امنیت ساز ندانست و عنوان کرد: الفاظ رقبا حصر و منزوی شدن کشور را به همراه دارد و نزاع ما بین اصولگرا و اصلاح‌طلب نیست بلکه بین آدم های کم رو و هوچی گر است لذا باید اهمال و سستی را کنار گذاشت و برای تعیین سرنوشت کشور مشارکت مردم را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز