خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری به ایلنا خبر داد:

اهالی روستای منج لردگان جابجا می‌شوند/ هشدار مسئولان و مقاومت اهالی روستا

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۷۸

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اهالی روستای سیدمحمد بخش منج از توابع شهرستان لردگان به دلیل قرار داشتن در مسیر سیل و حادثه خیز بودن منطقه جابجا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی در بازدید از روستای سیل زده سیدمحمد بخش منج از توابع شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری ضمن ابلاغ پیام همدردی رئیس‌جمهوری، معاون اول رئیس‌جمهوری، دفتر رئیس‌جمهوری، وزیر کشور و تعدادی دیگر از مسئولان ملی به مردم حادثه دیده تأکید کرد: مسئولان دولت یازدهم و دیگر دولت‌ها بارها برای جابجایی این روستا هشدار داده اما با مخالفت اهالی مواجه شده‌اند.

سلیمانی دشتکی افزود: جانمایی و مکان‌یابی مورد نیاز برای جابجایی روستای سیدمحمد لردگان انجام شده و پس از اعلام نظر کارشناسی اقدامات لازم در این زمینه با فوریت صورت می‌گیرد.

وی به وقوع سیل اخیر و ناپدید شدن 4 زن در این حادثه اشاره و تصریح کرد: جستجو برای یافتن ناپدیدشدگان این حادثه همچنان ادامه دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی امکانات مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری به منظور خدمات رسانی مطلوب به سیل زدگان از همان دقایق اولیه بسیج شده است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: گروه‌های کارشناسی در حال برآورد میزان خسارت ناشی از سیل هستند که به محض جمع بندی نهایی، نتیجه اعلام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خسارت سیل روستای سیدمحمد از توابع بخش منج شهرستان لردگان از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

محمد خالدی بیان کرد: برای جبران خسارت سیل این روستا از طریق مجلس شورای اسلامی، ستاد مدیریت بحران کشور و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سطح ملی پیگیری های لازم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: مسئولان باید اقدامات لازم در خصوص جابجایی روستای سیدمحمد بخش منج و سایر روستاهای در معرض خطر اقدامات لازم را انجام دهند.

خالدی عنوان کرد: در حادثه سیل اخیر استاندار چهارمحال و بختیاری به موقع دستور لازم برای بسیج نیروهای امدادی و اعزام به منطقه برای خدمات رسانی و جستجوی ناپدیدشدگان را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز