خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد :

نادیده گرفتن تلاش‌های دولت روحانی بی‌انصافی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۶۵

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که نادیده گرفتن تلاش‌های دولت بی انصافی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " لهراسب باقری" در بیست و هفتمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه بیشترین مشکل واحدهای تولیدی استان با بانک‌های همین استان است، اظهار داشت: مدیران بانک ها با واحدهای تولیدی تعامل بیشتری داشته باشند .

وی با تاکید بر اینکه بانک های استان سلیقه ای عمل می‌کنند، یادآور شد: استاندار بعنوان مسئول ارشد استان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بر خی اقدامات دولت تدبیر و امید در این استان، خاطرنشان کرد:  نادیده گرفتن تلاش های دولت تدبیر و امید در حل مشکلات تعاونی ها بی انصافی است .

باقری با بیان برخی مشکلات کارآفرینان در دولت قبل،ادامه داد: در دولت های نهم و دهم برای دیدن یک مدیر باید یک ماه دوندگی می شد.

وی با تقدیر از پاسخگو بودن دولت به بخش خصوصیریال تصریح کرد: این پاسخگویی مسئولان دولت تدبیر و امید سبب امیدواری سرمایه گذاران شده است .

این فعال اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید دنبال جذب سرمایه گذاران غیربومی برای سرمایه گذاری در این استان باشند ، اظهارداشت: برخی مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری در استان با تشکیل جلسات اقتصادی رفع شود .

باقری با تقدیر از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات این دو ارگان برای حل مشکلات سرمایه گذاران و رفع معضل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد ستودنی است .

باقری افزود: همه باید برای تحقق شعار مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را بکار ببندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز