خبرگزاری کار ایران

با حکم بهروز نعمتی؛

رئیس ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد + عکس

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۳۹۹

رئیس ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، طی حکمی توسط بهروز نعمتی ریاست ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، "موسی امیرسلیمانی" به عنوان رئیس ستاد اصولگرایان حامی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد .

در بخشی از حکم بهروز نعمتی رئیس ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای امیرسلیمانی آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند، شایستگی ها و توانمندی های علمی و اجرایی به موجب این حکم به عنوان رئیس ستاد انتخابات اصولکرایان معتدل دکتر روحانی در استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب می شوید.

در بخش دیگری از حکم آمده است: انتظار می رود جنابعالی و دیگر اعضای ستاد زمینه ساز تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در استقبال و حضور اثربخش آحاد جامعه در صحنه سرنوشت ساز انتخابات باشید و در این راستا رعایت قانون و حراست از فضای اخلاقی و کرامت انسانی در رقابت های انتخاباتی با بهره گیری از اندیشه و ابتکار جوانان و فرهیختگان و همه گروه های اجتماعی ضروری است.

موسی امیرسلیمانی از فرهنگیان خوش نام بویراحمد و استاد دانشگاه و از نیروی های نزدیک به نماینده بویراحمدودنا در مجلس است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز