خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه تاکید کرد:

معلمان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش‌آفرینی کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۳۷۸

فرماندار شهرستان قروه گفت: جامعه معلمان و دانش‌آموزان با نقش‌آفرینی در صحنه انتخابات شور و نشاط را در فضای سیاسی کشور ایجا کنند.

به گزارش ایلنا ، پرویز کولانی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قروه با اشاره به افتخارآفرینی معلمان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی گفت: باید مردم، مسئولان و نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری بویژه هواداران، انتخابات را قدرت مردم و نظام بدانند و زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و شوق، با نشاط و سالم، با امنیت و گسترده را فراهم کنند.

وی افزود: اخلاق انتخاباتی حکم می‏‌کند تمامی نامزدها و طرفداران‌شان به قانون عمل کنند و به دستورات دستگاه‏‌ها و نهادهای قانونی اعم از اجرایی و نظارتی گردن نهند.

کولانی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مجریان انتخابات حفظ روحیه امید و نشاط جامعه و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار قروه ادامه داد: معلمان نقش بسیار مهمی در نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان برعهده دارند و از جایگاه والایی نزد خداوند برخوردار هستند.

کولانی با بیان اینکه هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت، اظهار داشت: یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری، تربیت و آموزش صحیح جوانان آن است.

وی تاکید کرد: بزرگترین افتخار برای قشر معلم همین بس که تمامی پیامبران و ائمه معصومین خود را معلم دانسته اند که نشان از شان و جایگاه معلم در اسلام است.

فرماندار قروه در بخشی دیگر از سخنانش وجود معلم را برای سعادت و خوشبختی جامعه ضروری برشمرد و گفت: اگر جامعه ای ارزش معلم را نداند هرگز روی سعادت و توسعه را به خود نخواهد دید، بنابراین باید در جهت بالا بردن جایگاه معلم در جامعه تلاش کرد.

وی در پایان گفت : جامعه معلمان باید به خود ببالد که در اسلام و نظام اسلامی منزلت بالایی دارند و تلاش کنند که جامعه را به سمت تعالی سوق دهند تا به اهداف مقدس خود برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز