خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

افزایش40 درصدی شاخص گازرسانی رودبار در دولت یازدهم/ مردم شرایط امروز خود را با گذشته مقایسه کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۹۴۵

استاندار گیلان گفت: رودبار که در زمان آغاز به کار دولت تدبیر امید از لحاظ شاخص گازرسانی 22.5 درصد پیشرفت داشته امروز به 62 درصد ارتقاء یافته است.

به گزارش ایلنا از رودبار، محمد علی نجفی در مراسمی با حضور مدیران استانی و شهرستانی که در روستای پلنگ دره شهرستان رودبار برگزار شد با اشاره به استقبال پرشور مردم گفت: حضوری اینچنین پررنگ برای من باعث افتخار است و بسیار خرسندم از اینکه امروز نیز همانند گذشته‌ای که به سال‌های دهه 70 برمی‌گردد از حضور گرم و صمیمی شما بهره‌مند می‌شوم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در برهه حساسی به سر می‌بریم و عده‌ای با بی‌اخلاقی و بی‌انصافی عملکردهای دولت را زیر سئوال برده و از هیچ کوششی برای دلسرد کردن مردم دریغ نمی‌کنند، تأکید کرد: به حواشی توجه نکنید، نا امید و مأیوس نشوید، دروغ‌ها و اتهامات را به دل نگیرید و به دور از تأثیرپذیری از تبلیغات منفی عملکرد علیه دولت اعمال می‌شود، به وضع موجود روستا، محله و شهر خود بنگرید و امکانات و شرایط مثبتی که در اثر عملکرد خوب دولت فراهم آمده را به دقت مشاهده کنید.

وی خاطر نشان کرد: شهرستانی که در زمان آغاز به کار دولت تدبیر امید از لحاظ شاخص گازرسانی 22.5 درصد پیشرفت داشته امروز به 62 درصد ارتقاء یافته و با گاز رسانی به  50 روستای شاخص آن به 91 درصد خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان گیلان یکی از خصایص دولت مردان تدبیر و امید را صادقانه و بدون سر و صدا کار کردن قلمداد کرد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه توانستیم 2 الی 3 روستای شهرستان را روستای بدون بی‌کار معرفی کنیم و در تلاشیم بدور از شعار و در عمل  روستاهای استان  را به روستای بدون بیکار تبدیل کنیم و این دور از دسترس و انتظار نیست.

نماینده عالی دولت در گیلان به برخی برنامه‌های دولت در حوزه‌های راهداری و کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: عملکرد ها را با گذشته  بسنجید تا به روشنی عملکرد دولت فعلی را درک کنید.

نجفی با اشاره به اینکه در دولت گذشته  سالیانه 6 میلیون تن گندم به کشور وارد می‌شد اظهار کرد: امروز بنا به گفته وزیر جهاد کشاورزی 3 میلیون تن محصول اضافه داشته و قصد صادرات آن را داریم.

استاندار گیلان در بخش دیگری با قبول اینکه هنوز در حوزه‌های مختلف نارسایی‌هایی وجود دارد، اظهار  امیدواری کرد: با تدابیر اندیشیده شده از سوی فرزندان شما در دولت تدبیر و امید در مسیری که گام برداشته‌ایم استوار خواهیم بود و جهت رفع مشکلات باقی مانده تمام اهتمام خود را خواهیم ورزید.

گفتنی است : باحضور نجفی در روستای پلنگ دره‌ی بخش رحمت‌آباد و بلوکات شهرستان رودبار، طرح گازرسانی به 50 روستای این شهرستان که بیشتر در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور قرار دارند آغاز شد.

 برای اجرای این طرح که 3 هزار و 450 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند در مجموع 260 میلیارد ریال  هزینه می‌شود.

با بهره‌برداری از این طرحها  درصد گازرسانی روستایی شهرستان رودبار از 62 درصد به 91 درصد خواهد رسید.

شاخص گازرسانی روستایی رودبار در ابتدای دولت 22 درصد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز