خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر مطرح کرد:

ارتقاء سطح کیفی آموزش از سیاست‌های اولویت‌دار دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۵۰۵

فرماندار رودسر گفت: از افتخارات و اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید ارتقا سطح بهداشت و درمان است که توانسته رضایتمندی قابل توجه مردم را در پی داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته گرامیداشت معلم گفت: ارتقاء سطح کیفی آموزش از سیاست های اولویت دار دولت تدبیر و امید است بر همین اساس یکی از اولویت های نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر نیز آموزش بوده که بحمدلله در پی تلاش های صورت گرفته شاهد رشد خوبی در شاخص های مختلف این بخش هستیم.

وی در ادامه با اشاره به روند توسعه و ارتقاء سطح آموزش و پرورش در شهرستان گفت : وضعیت آموزشی و پرورشی این شهرستان مطلوب و مثبت می باشد این شهرستان از حیث کسب رتبه در شاخص های مختلف جایگاه ویژه و ارزنده ای را در سطح استان به خود اختصاص داده است و این وضعیت باید تا رسیدن به نقطه مطلوب تر استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای علمی و پتانسیل های موجود در شهرستان گفت: با برنامه ریزی صحیح و مناسب باید از همه ی این ظرفیت ها برای رشد و توسعه سطح آموزش و پرورش شهرستان به نحو احسن استفاده نمائیم .

امیر جانبازی رودسری یادآور شد: باید بکوشیم شرایط را بگونه ای فراهم نمائیم تا همه دانش آموزان از نعمت آموزش به طور یکسان برخوردار گردند و سطح آموزش بگونه ای کیفی ارتقاء یابد.

فرماندار رودسر خاطر نشان کرد: زمانی می توانیم بگوییم در حوزه آموزش و پرورش کاری انجام داده ایم که تعداد دانش آموزانی از شهرستان که در کنکور رتبه هایی بین 10 تا 3000 کسب می کنند را افزایش داده باشیم ، همه باید با جدیت تمام پیگیر امور دانش آموزان برای ورود به دانشگاه ها باشیم .

وی جدی گرفتن مسائل آموزشی شهرستان رودسر را در راستای توسعه و پیشرفت کشور مورد تأکید قرار داد و افزود: بیش از 20 درصد اعتبارات این شهرستان به دستگاه آموزش و پرورش اختصاص یافته است و امید واریم شاهد رشد و پیشرفت حوزه های دانش آموزی و دانشجویی در شهرستان باشیم .

جانبازی با بیان این مطلب که در راستای سیاست های دولت تدبیر امید در حوزه های مختلف کشاورزی ، گردشگری و آموزشی ، تلاشهای زیادی در جهت حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است افزود : یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید این است که در اجرای تمام پروژه های عمرانی ، موازین زیست محیطی آن مد نظر قرار می گیرد و اگر پروژه ای فاقد گزارش زیست محیطی باشد آغاز نمی گردد .

جانبازی رودسری به تفاهم نامه امضاء شده با بانک سرمایه گذاری زیر ساخت آسیا در خصوص احداث سیستم فاضلاب مدرن در شهر رودسر که در قالب 3 پکیج اجرایی خواهد شد احداث تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر رودسر اشاره نمود و افزود :  شهر رودسر ، از تسهیلات بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا برای احداث تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهری استفاده خواهد نمود و اجرای این پروژه ضمن رفع مشکلات ناشی از عدم جمع آوری بهداشتی فاضلاب شهر ، کمک شایانی به حفظ منابع زیست محیطی منطقه خواهد داشت .

فرماندار شهرستان رودسر گفت: پروژه مذکور در قالب سه پکیج با اعتبار اولیه 124 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد  که در فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب احداث خواهد شد .

وی با بیان این مطلب که در حوزه بهداشت نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده گفت:  یکی دیگر از افتخارات و اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید ارتقا سطح بهداشت و درمان است که توانسته رضایتمندی قابل توجه مردم را در پی داشته باشد .

فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه با تدابیر خوب و ارزشمند وزیر محترم بهداشت ، طرح های بسیار خوبی در نظام سلامت ایجاد شده که همگی در ارتقا این سطح تاثیرگذار بوده است ، ادامه داد : خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان از سوی دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان رودسر صورت گرفته است . ساخت ، تجهیز و تکمیل بخش آی سی یو ، تجهیز بخش سی سی یو بیمارستان شهید انصاری رودسر ، احداث کلینیک تخصصی در ساختمانی مجزا در محوطه بیمارستان که تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ، احداث ، تکمیل و تجهیز ساختمان دیالیز که یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین مراکز دیالیز در سطح کشور می باشد با 24 تخت خدمات دهی برای آقایان و بانوان بصورت جدا گانه که حتی برای بیماران تالاسمی هم مجزا قسمت خدماتی دارد ، احداث وتجهیز درمانگاه بخش کلاچای و تکمیل و تجهیز درمانگاه بخش رحیم آباد و کلنگ زنی پروژه احداث درمانگاه چابکسر نمونه ای از این اقدامات می باشد .

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به صدور مجوز احداث کارخانه پتروشیمی در استان گیلان از سوی وزارت نفت گفت : وزیر محترم نفت مجوز احداث یک کارخانه پتروشیمی را در استان گیلان صادر کردند که قرار است این کارخانه در شهر رودسر احداث شود و بدون تردید احداث این کارخانه میتواند گام مثبتی برای بکارگیری نیروهای متعد بوده وانشاءالله شاهد اشتغال بیشتر و کاهش رشد بیکاری بیش از پیش باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از استاندار برای دریافت مجوز احداث کارخانه پتروشمی افزود: وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های بی‌وقفه استاندار در خصوص دریافت مجوز احداث کارخانه پتروشیمی در شهرستان رودسر تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز