خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

صیانت از انقلاب مستلزم حضوری حداکثری مردم در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۴۹۹

استاندار کردستان گفت: صیانت از انقلاب و حفظ امنیت پایدار موجود مستلزم مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با مردم روستای نگل از توابع شهرستان سنندج در محل مسجد جامع این روستا با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم باید با همه توان برای حفظ و صیانت از انقلاب در عرصه های مختلف از جمله انتخابات حضوری فعال داشته باشند تا این حضور مردم موجب بی اثر شدن دشمنی خصمانه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

وی افزود: برای تقویت این امنیت که امروز در سایه اقتدار نظام متعالی جمهوری اسلامی داریم باید همه در انتخابات شرکت کنیم.

زاهدی ادامه داد: همه ما موظف هستیم با انتخاب کاندیدای اصلح هم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و هم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا نقش مهمی در تعیین سرنوشت خود و جامعه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات این اطمینان را به مردم می دهیم که از آرای شما صیانت خواهیم کرد و اطمینان داشته باشید که افراد اصلح با رای مردم انتخاب می شوند.

استاندار کردستان همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که آرای مردم را حق الناس ذکر کرده بودند، در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: مردم شریف استان اطمینان داشته که از آرای آنها صیانت خواهد شد و افراد اصلح با انتخاب مستقیم مردم برگزیده می شوند.

زاهدی گفت: نظام متعلق به مردم است و در حقیقت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تقریبا همه ارکان بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند.

در ادامه استاندار کردستان دستورات لازم را برای تسریع در روند مرمت و نگهداری قرآن تاریخی نگل، تامین بهداشتی آب شرب روستا، توسعه کشاورزی و باغات، تسریع در رسیدگی و ساماندهی وضعیت راههای روستایی منطقه و راه مواصلاتی به روستا در محور سنندج به مریوان، تقویت شبکه تلفن همراه در روستای نگل را به دستگاههای اجرایی استان صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز