خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در کردستان مطرح کرد:

روحانی با فرهنگ و ادب کُردها مخالف نیست/ او بهترین گزینه است

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۲۴۲

فعال اصلاح‌طلب و رئیس ستاد دکتر روحانی در کردستان گفت: کسانی که با فرهنگ و هنر و شادی و سرور مردم مخالفند و کنسرت‌ها را تعطیل و هنرمندان را ساکت و فراری می‌دهند نمی‌توانند رای قشر جوان و به ویژه کُردها را جذب نمایند و در این راه روحانی بهترین گزینه است که با فرهنگ و ادب کُردها مخالف نیست.

به گزارش ایلنا، جلال جلالی زاده با بیان اینکه قراین چنین نشان می دهد که جبهه مخالفت با شادی مردم در برنامه‌های همسو تصمیم گرفته‌اند تحت عنوان حراست از ارزش‌ها هجمه همه جانبه را بر ضد جبهه اصلاح‌طلبی که بر اساس فطرت انسانی و آموزش‌های الهی شکل گرفته است آغاز نمایند افزود: در این راستا با سخنان بی پایه و اساس و بدون دلیل شرعی مستنبط از قرآن و سنت و سیره ائمه و سلف صالح  دخالت‌ها و انتقادهای بی‌جا می‌نمایند.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام دین شادی و شکوفایی و دین کمال و رحمت و سعادت و فطرت است گفت: اصلا قرآن موسیقی است و هنر و شعر و ادبیات متعهد مورد تایید اسلام است.در کجای قرآن و سنت دستور و فرمانی به غمگین و پریشان بودن مسلمانان داده شده است؟ 

مگر پیامبر(ص) در هجرت به مدینه مورد استقبال زنان و مردان آوازه‌خوان قرار نگرفت؟

جلالی زاده ادامه داد: کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند با مخالفت با شادی جوانان و شادابی طبقات مختلف و استفاده از افسردگی و خمودگی مردم چند روزی حکومت کنند سخت در اشتباهند.

رئیس ستاد دکتر روحانی در کردستان خاطر نشان کرد: یک بار که عمر بن خطاب از کوچه‌ای می‌گذشت یک آدم اخمویی را که از دین تنها اخمو بودن و ترشرویی را فهمیده بود دید و خطاب به او گفت: خدا مرگت دهد دین ما را با بد خلقی از بین مبر.

بنابراین کسانی که با فرهنگ و هنر و شادی و سرور مردم مخالفند و کنسرت‌ها را تعطیل و هنرمندان را ساکت و فراری می‌دهند نمی‌توانند رای قشر جوان و به ویژه کُردها را جذب نمایند. و کُردها با وجود مصیبت‌های بزرگ تاریخی تنها عامل ماندگاری خود را در توجه به هنر و شادی و حفظ سنت‌های اصیل خود می‌دانند و در این راه روحانی بهترین گزینه است که با فرهنگ و ادب کُردها مخالف نیست

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز