خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری چهارمحال و بختیاری به ایلنا خبرداد:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور بروجن - لردگان

کد خبر : ۴۸۳۳۶۶

مدیرکل راهداری چهارمحال و بختیاری از اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور بروجن - لردگان خبرداد.

منوچهر سلمان زاده درگفت وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی محور بروجن - لردگان بدلیل تعمیرات سیستم روشنایی تونل 'الغدیر' در این محور خواهد بود.

سلمان‌زاده افزود: با هدف تعمیرات سیستم روشنایی تونل الغدیر در محدوده کیلومتر 121 در مسیر بروجن - لردگان، دهم و یازدهم اردیبهشت جاری محدودیت‌های ترافیکی در این محور اعمال می شود.

وی عنوان کرد: ترافیک عبوری از سمت لردگان به بروجن با رعایت ایمنی از داخل تونل و ترافیک از سمت بروجن به لردگان برای خودروهای سواری از جاده کنارگذر تونل انجام می‌شود.

سلمان زاده با بیان اینکه تردد برای کامیون و تریلر با زمان‌بندی و به صورت نوبتی از داخل تونل انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مسیر جایگزین برای این محور در زمان تعمیرات برای خودروهای سواری از محور لردگان- ناغان - شهرکرد است.

مدیرکل اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر ارتباطی بروجن - لردگان به سمت استان خوزستان از جاده‌های ترانزیتی و پرتردد کشور است که روزانه حدود 20 هزار خودرو سبک و سنگین در این محور تردد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز