خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت مطرح کرد:

اگر دولت روحانی نبود کشور با خاک یکسان می‌شد/ ما نسخه دیگری از احمدی‌نژاد نمی‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۸۴

نماینده‌مردم رشت با بیان اینکه تک‌تک ما موظفیم بار دیگر به دولت کمک کنیم و در این راه از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود بهره بگیریم، گفت: ما نسخه دیگری از احمدی‌نژاد نمی‌خواهیم.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در استان گیلان  اظهارکرد: می‌گویند برجام ملموس نیست اما نمی‌گویند اگر دولت برجام را اجرا نمی‌کرد این کشور کجای کار قرار داشت؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلام با تاکید بر اینکه اگر اقدامات دولت تدبیر نبود هم اکنون وضعیت ایران از ونزوئلا بدتر بود، تاکید کرد: حمله ناجوانمردانه منتقدین دولت همچنان ادامه دارد و مردم باید بدانند اگر این دولت نبود کشور با خاک یکسان می‌شد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه تک‌تک ما موظفیم بار دیگر به دولت کمک کنیم و در این راه از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم، گفت: ما نسخه دیگری از احمدی‌نژاد نمی‌خواهیم.

وی با بیان اینکه ما دیگر کشور دروغ نمی‌خواهیم و دولت راستگویان باید به راه خود ادامه دهد، ادامه داد: باید با هم پیمان مجددی ببندیم مجموعه‌ای که تا اینجا توانست بر هجمه‌ها غلبه کند با یاری خدا و ادامه همین مسیر رایی را بدست آورد که در ذهن هیچ کارشناس سیاسی خطور نکند.

جعفرزاده در پایان تاکید کرد: باید ببینیم که چه کاری برای حضور حداکثری مردم انجام شود تا اقتدارگرایان نتوانند برای مردم تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز