خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد:

هر رأی مردم تأیید نظام است و حضور مردم سرنوشت‌ساز

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۲۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، گفت: هر رأی مردم تأیید نظام است و حضور مردم در این عرصه بسیار سرنوشت ساز است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی با گرامیداشت هفته معلم گفت: رسالت خطیر فرهنگیان پرورش انسانهای شریف، انقلابی و مسئولیت پذیر است.

وی افزود: هفته معلم یادآور فضیلت، کرامت و سازندگی کسانی است که با ارزش‌ترین سرمایه آحاد جامعه یعنی فرزندان‌شان را پرورش‌ می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: ایشان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی طلایه‌دار تفکر دینی است و آثارش الهام بخش دانشجویان و اقشار مختلف مردم بود.

حاجتی به دستاوردهای آموزش و پرورش در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: کسب رتبه ششم کنکور در سه سال متوالی ، رشد سه پله‌ای سوادآموزی  گیلان و ارتقا به رتبه چهارم کشوری در سرشماری سال 95 و کسب مدال های طلا و برنز دانش آموزان نخبه در مسابقات علمی و همچنین مسابقات قرآنی بخشی از موفقیت‌های آموزش و پرورش گیلان است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف در بالندگی و رشد فرزندان ضروری است و اجرای مصوبات شاخص در شورای آموزش و پرورش استان، بخشی از این هم‌افزایی سازمان‌های مختلف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز