خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

تک‌رقمی‌شدن تورم و تراز اقتصادی در دولت تدبیر و امید/ سرمایه‌گذاری خارجی 24 شرکت خارجی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۰۳

فرماندار شفت به سرمایه گذاری خارجی 621 میلیون دلاری و فعالیت 24 شرکت خارجی در گیلان اشاره و تصریح کرد: این نتیجه تلاش دولت و عملکرد برجام است.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت در جمع صنعت گران، بازاریان و اصناف این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه افزود: باید در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال برگزاری چنین جلساتی را به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه امسال باید شاخص‌های توسعه کشاورزی و گردشگری شفت ارتقا یابد : شهرستان شفت در تولید برنج ، پیله ابریشم ،گوشت قرمز و سفید و پرورش ماهیان گرم آبی یکی از قطب های کشاورزی استان گیلان است.

وی افزود: شفت با داشتن مناطق طبیعی بکر و آببندان‌های زیبا می‌تواند محل اجرای طرح پایلوت گردشگری جامع استان گیلان باشد.

 فرماندار شفت با اشاره به اینکه  2 مرکز پذیرایی برای حضور گردشگران در شفت به بهره برداری رسید، تصریح کرد: اگر بستر و زیرساخت حضور سرمایه گزاران فراهم شود در توسعه و رونق گردشگری موفق خواهیم شد.

 وی با بیان اینکه در طول 38 سال پس از انقلاب اسلامی به طور متوسط  38 انتخابات را برگزار کرده‌ایم، افزود: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی‌است و سبب همگرایی ملت و آبرومندی نظام می‌شود.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه تورم 40 درصدی و تراز منفی اقتصادی جای خود را به تورم تک رقمی و تراز مثبت اقتصادی داده است، تصریح کرد: برجام تدبیر نظام است که با هوشمندی ، خرد جمعی و عقلانیت بزرگان نظام تحقق یافت و  باعث نقش بر آب شدن توطئه  دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در پروژه ایران هراسی شد و حقانیت ملت ایران در به رسمیت شناساندن حقوق انرژی هسته ای را اثبات کرد.

وی به سرمایه گذاری خارجی 621 میلیون دلاری و فعالیت 24 شرکت خارجی در گیلان اشاره و تصریح کرد: این نتیجه تلاش دولت و عملکرد برجام است.

محسنی با بیان اینکه اختلافات سیاسی نباید ما را از دایره انصاف خارج کند افزود: دولت پیشانی نظام است و خدمات دولت همان خدمات نظام است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات های  پیش رو باید به گفتمان و برنامه نامزدها نگاه کرد افزود: در کنار بیان کمبود ها و انتقاد ها باید به عملکردهای مثبت انجام شده نیز پرداخته شود.

فرماندار شفت ابراز امیدواری کرد: بار  دیگر با حضور و مشارکت حداکثری آحاد ملت ایران خصوصا خانواده بزرگ اصناف و؛ بازاریان ؛ صنعتگران و تولیدکنندگان کشور ؛ استان و خصوصا شهرستان شفت شاهد حماسه ای دیگر در عرصه ملی انتخابات باشیم.

علی منتظری مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گیلان نیز در این همایش با اشاره به اینکه بیش از هزار واحد صنعتی در این استان فعالیت می کنند افزود: 130 هزار نفر در واحد های تولیدی گیلان مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه بیش از یک سوم جمعیت استان با خانواده صنعت ، معدن و تجارت ارتباط مستقیم کاری دارند افزود: این حق را برای خود قایل هستیم که نقش و فعالیت پررنگی در جامعه به ویژه انتخبات داشته باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه شهرستان شفت به دلیل نزدیکی به مرکز استان در آینده‌ای نزدیک به قطب صنعتی گیلان تبدیل خواهد شد،افزود:اولین کارگروه رفع موانع تولید با حضور استاندار به زودی در این شفت برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز