خبرگزاری کار ایران

در نشست کمیته بیمه و درمان خانه کارگر لامرد مطرح شد؛

حسینی: مراحل پایانی ارتقاء شعبه تامین اجتماعی لامرد به تیپ ۳ / زاهدی: بررسی ۲۵۰ پرونده در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی لامرد

دومین نشست کمیته بیمه و درمان خانه کارگر لامرد در محل درمانگاه تامین اجتماعی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، عبدالرضا روحی دبیرخانه کارگر لامرد و مهر ضمن گرامیداشت هفته کارگر با تاکید بر اهمیت برگزاری کمیته بیمه و درمان‌خانه کارگر گفت: شهرستان لامرد از شهرهای بزرگ کارگری خواهد بود که بایستی زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات به جامعه شریف کارگری آماده باشد و امروز کارگر با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی نیز این انتظار را دارد که تمامی خدمات درمانی در شهرستان وجود داشته باشد و درمانگاه تامین اجتماعی با تمامی متخصص‌ها و امکانات به نحو مطلوب به آنان خدمات دهد که امیدواریم کمبودهای درمانگاه پیگیری شود و هر روز شاهد ارتقاء این مرکز درمانی باشیم.

وی ادامه داد: اولین نشست کمیته بیمه و درمان خانه کارگر در سال گذشته برگزار شد که یکی از مصوبات آن پیگیری راه اندازی کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی بود و این امر در آذرماه سال گذشته محقق شد و اکنون شاهد فعالیت کمیسیون پزشکی در محل درمانگاه تامین اجتماعی هستیم.

در ادامه زاهدی مدیر درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لامرد گفت: تمامی شهرستان‌های همجوار از خدمات رایگان این مرکز درمانی استفاده می کنند و پیگیر راه اندازی سونوگرافی، رادیولوژی و دو شیفت شدن درمانگاه هستیم و تقاضا داریم که این خواسته ها توسط علوی نماینده محترم مردم فارس در مجلس پیگیری شود.

زاهدی تصریح کرد: متخصصان اطفال، زنان و داخلی در درمانگاه حضور دارند و تلاش داریم که در آینده ای نزدیک متخصصان قلب و چشم هم به درمانگاه اضافه شوند.

وی از بررسی ۲۵۰ پرونده در چندماهه اخیر درکمیسیون پزشکی تامین اجتماعی لامرد خبر داد و افزود: بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی برای پرونده‌های پزشکی خود به لارستان و شیراز مراجعه می‌کردند و اکنون پرونده ها در محل درمانگاه تامین اجتماعی لامرد بررسی می شود.

در ادامه حسینی رئیس شعبه تامین اجتماعی لامرد ضمن تقدیر از همکاری های نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس ، اظهار کرد: ۲۷ هزار نفر از اعضای اصلی و تبعی تحت پوشش شعبه تامین اجتماعی لامرد هستند و ارتقاء شعبه تامین اجتماعی لامرد به تیپ ۳ در مرحله نهایی قرار دارد.

وی اضافه کرد: درمان از بخش های مهم سازمان تامین اجتماعی است و تقویت درمانگاه تامین اجتماعی لامرد تاثیر بسزایی در ارتقاء شعبه تامین اجتماعی شهرستان و همچنین وصول مطالبات سازمان خواهد داشت.

کد خبر : ۴۸۲۹۸۸