خبرگزاری کار ایران

کشف 282 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو در شهرستان خواف

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۵۰

فرمانده انتظامی شهرستان خواف از کشف 282 کیلو گرم تریاک از یک خودرو 405 در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قربانعلی قربانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خواف، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق مواد افیونی از استان خراسان جنوبی به خراسان رضوی دست یافتند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خواف و استان با همکاری و تعامل دوسویه و با ردزنی‌های گسترده به اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر از مسیر شهرستان زیرکوه قائن به مقصد شهرستان خواف و مشهد دست یافتند.

فرمانده انتظامی خواف خاطرنشان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی در مبدا ورودی به حوزه استحفاظی شهرستان خواف کمین کردند و بامداد امروز به محض ورود دو دستگاه خودرو پژو 405 به حوزه استحفاظی خواف وارد عمل شدند.

سرهنگ قربانی ادامه داد: قاچاقچیان قصد فرار داشتند که پلیس با تیراندازی به سوی این دو خودرو سوداگران مرگ را زمین گیرکردند که یکی از خودروها حامل مواد و دیگری راه پاکن بود که در بازرسی از خودرو حامل مقدار 282 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری و تهیه و توزیع مواد مخدر از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسب به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز