خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مطرح کرد؛

دیواندره یکی از شهرستانهای پیشرو در ایجاد تعاونی‌های توسعه عمران است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۹۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه طرح تعاونی‌های توسعه عمران شهری می‌تواند قدمی مهم در راستای توسعه و اشتغال شهرستان‌ها باشد، گفت: دیواندره یکی از شهرستانهای پیشرو در ایجاد این تعاونی است که با310 نفر عضو و400 میلیون ریال سرمایه اولیه اعضا، به خوبی درحال شکل‌گیری است.

به گزارش ایلنا، احمد رشیدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مزین نمودن امسال با نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"، به تشریح اهداف و رسالت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و افزود: تبیین اهداف نظام و محقق نمودن اهداف شعار سال به منظور بهبود اقتصاد استان، از مهمترین وظایف پیش رو است.

رشیدی با بیان اینکه طرح تعاونی‌های توسعه عمران شهری می‌تواند قدمی مهم در راستای توسعه و اشتغال شهرستان‌ها باشد، افزود: دیواندره یکی از شهرستانهای پیشرو در ایجاد این تعاونی است که با 310 نفر عضو و 400 میلیون ریال سرمایه اولیه اعضا، به خوبی درحال شکل گیری است.

 وی همچنین با اشاره به فرآیند تشکیل و پیشبرد فعالیت‌های تعاونی 1830 شهرک واحدهای صنفی دیواندره گفت: به تعاون باید باور داشته باشیم و این امر همت همه‌جانبه تمامی دستگاها را می‌طلبد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز